Skulle vilja ta tillfället i akt och tacka alla som både hjälpt till i .net forumen och till er som stället en massa intressanta och kluriga frågor! Mitt tips till alla er är att investera, just det investera, i en trevlig .net bok till våren för att hjälper er att komma till nästa nivå. Tillsammans löser vi givetvis alla problem som ni stöter på! <b>Skulle vilja ta tillfället i akt och tacka alla som både hjälpt till i .net forumen och till er som stället en massa intressanta och kluriga frågor! </b> God jul önskar även jag, trots att jag inte är .net freak. Mycket intressant förslag...God Jul från .NET forumen!
Köper tillräckligt många samma böcker skulle vi kunna titta på möjligheten att sätta upp studiegrupper där man gemensamt arbetar sig igenom en bok och kan ställa frågor kring innehållet i böckerna! God jul och gott nytt år! Koppla av från programmeringen och ladda upp batterierna inför nästa år - ett år med många spånnande saker, inte minst lanseringen av .NET Framework 2.0 och Visual Studio 2005!Sv: God Jul från .NET forumen!
Ja där behövs väl mycket hjälp till detta urdumma koncept ;-)
Och God Jul på Er alla från Vb nybörjare, No hard feelings ;-)Sv: God Jul från .NET forumen!
Idén om att sätta upp studiegrupper köper jag, Pelle kanske kan fixa lite mer rabatt på Adlibris, eller så kollar man vilka böcker som folk har redan och gör "klasser" utav det.
//Anna-KarinSv:God Jul från .NET forumen!
Men man kan börja i mindre skala. Någon sätter ihop ett material som personen får köpa av skribenten via exempelvis shoppen. Sen i kombination med detta material håller man en föreläsning i chatten. Nya system är på gång för pellesoft så det kanske kan bli ännu bättre interaktivitet mellan lärare och elever då - vi får se--- nytt år, nya förutsättningar.