Att se och höra Moderatnissar och Kd Det mest pinsammaste är att läsa dina påhopp på folk till höger och vänster. Frånsett allt bullshit SvenPon är lite intressant. Din dumma djä... kossa Svenskar får resa vart de vill, men de ska INTE bli strandsatta av den anledningen att de inte åkte charter, där har faktiskt svenska staten en skyldighet att se till att ALLA kommer hem. Kort och gott: Det är vårt dilemma i välfärden, det är alltid nån annan som skall fixa !!! >svenska staten en skyldighet att se till att ALLA kommer hem. Trodde att det fans lite förstånd i Pumans huvud ! Jisses det är ju rena kriget här inne. <b>UD är ingen Resebyråfilial</b> Pontus skrev: Så djä... patetiskt, det är Regeringens fel att Vi åkte till Pataya Jag har 10 vänner(lankeser) som ligger på norra Sri Lanka dom vill komma till sjukhus Pinsamt - jodu. Huvet på spiken. "Så djä... patetiskt, det är Regeringens fel att Vi åkte till Pataya" Pontus. <b>Finner egentligen inte ord.</b> Sven, du får banne mig fokusera på vad du är irriterad på istället för att svänga ut och säga att alla är idioter och dumma i huvudet. Kasta rasistiska inlägg och nu påhopp på individer är rent ut sagt otroligt barnsligt. Tänk om dina barn hade pratat så med dig - då hade dom fått en avhyvling - föregå med gott exempel istället - eller sök någon annan stans att spy ut galla - men gör det inte här och framförallt inte på personer som inte förtjänar det! Pelle: <b>Du har passerat gränsen för vad jag och medlemmarna accepterar nu!</b> Ger Pelle stöd här, det ska faktiskt inte vara så att alla andra ska anpassa sig efter Sven. Sven: Du aktar det fria ordet som fan läser bibeln tycker jag. <b>Att säga att någon stulit ditt lösenord för att rädda ditt eget skinn </b> Jag känner att jag vill lämna min syn på det hela. Guld Guld Guld <b>och säga att alla är idioter och dumma i huvudet. </b> Den saken man bör diskutera istället för att hoppa på stater och folk är hur i helvete kunde det <b>Slutligen,när man provocerar med obehagliga uttalande i skrift och tal, Ta och läs dina påhopp på mig, är flera gånger där som du skriver/insinuerar att jag är dum i huvudet. mmm ! *LOL* Tänkvärt kul att du har åsikter,kan inte hjälpa att jag får asocciationer Så kul att läsa dessa 10:tals "gästfjollorna" som alltid svara på en provaktion *LOL* Att kalla någon för fet kossa är en förolämpning. Lättroad är du och det är bra. Så pinsamt !
Vi skulle göra på ett annat sätt . Phuuu
Att överhuvudtaget ta upp detta nu är dålig "timing"
Att dessa djä.. id... inte kan förstå , att nu gäller nationell samling.
Vem som gjortr fel och rätt får vänta !!!
Tänk efter Gott Folk skulle Vi vilja ha en Stadsminister som "Moderatnissen"
när det brinner i arslet så gäller det att vara "cool" och handla ungefär rätt!!!
Det är så lågt att försöka ta politiska poäng,tror att alla Svenskar begriper detta
och domen kommer att bli hård mot dessa "goddagspiltar" som tror att man kan
man regera utan att ta det slutgiltiga ansvaret. Fy fae.. på moderatledaren som är dum i huvudet.
Lejla åkte ditt för att hon med sitt mandat kunde pressa Thailands regering att inte bränna Svenskar.
Det hade inte räckt med Sven Persson från PelleSoft , det måste vara tyngd i dom som talar.
Vilken Cirkus det blir i Sverige när Ni kommer på att dom brännt Svenskar !
Till alla "moderatnissar" tror Du Att Reinfreldt skulle skapa bättre samling än Göran ???
Så djä.. lågt att Reinfeldt inte kunde se vikten av Statsmanna kontakter !!!Sv: Så pinsamt !
Hur vore det om du tänkte efter innan du öppnar käften och spyr galla över folk?
Det gäller både den här katastrofen och andra kränkande påhopp som du har gjort tidigare på folk.
Laila Freivalds har hotat personer i Fritidsresors ledning, fast hon är ju sosse, då får man tydligen bete sig som man vill i dina ögon.
UD har inte heller skött sina kort, reagerade sent och negligerade katastrofen.
Bara det faktum att alla stora redaktioner skickade ner sina reportrar borde ha väckt en varningens klocka hos UD. Jag tvivlar på att reportrar åker ner för att sälja fler lösnummer, de åker ner för att rapportera vad som har hänt, och när en sådan här sak händer så köper människor tidningar.
På dig låter det som att de är hyneor, de är inte det, däremot så har de ett "kall" att rapportera vad som händer och jag lovar, många reportrar lider och kommer att lida för vad de ser i krigssoner och i katastrofer. Likna dem vid brandmän och ambulansförare, de utför liknande jobb.
Kom inte dragandes med att de skulle vara dåliga i psyket, alla människor som får ta reda på spillrorna efter andra människor lider av det, oavsett psyke. Om de inte gör det så stoppar de ner problemen i "ryggsäcken", men den håller inte i evighet, någon gång kommer innehållet ut....
Telefonbolagen har i alla fall förstått vad som har hänt som inte tar betalt för folk som behöver ringa ner till katastrofområdet och svensk kassaservice som slopar avgiften på 40 kr för att skänka pengar till de behövande.
Måste en kropp hem? Du som sjöman vet ju att havet ger och tar, havet är många människors sista viloplats. Respektera det. Visst förstår jag att man vill ha hem en kropp att begrava, men samtidigt så innebär det att vi måste ta hem kroppar som kan ha diverse smittor med sig.
Jag vet inte om det är så lyckat, kanske bäst att bränna kropparna där och få hem askan om den garanterat inte kan sprida smitta.
En fråga jag ställer mig är, vad har DU gjort för att hjälpa offren, har du skänkt pengar till hjälproganisationerna, ställt upp som stöd åt de stackarna på alla resebyråer som dagligen får samtal från folk som både söker sina anhöriga och som grinandes ringer och bara vill komma hem?
De som kommer hem levande kommer att behöva stöd länge för att orka leva med dels vad de har varit med om, men även det som de har sett på stränderna där nere, undrar om du överhuvudtaget kan sätta dig in i deras situation och förstå den?
Fast egentligen undrar jag om du överhuvudtaget skulle kunna vara en axel att gråta ut mot?
Du verkar inte ha en empatisk förmåga mot andra personer.
Spy galla över folk kallar inte jag för att hjälpa offren.
I en sådan här situation så måste man sätta regler åt sidan och se till hur man på bästa sätt kan lösa katastrofen, kostnaden får man lösa i ett senare skede, men den ska inte drabba de som redan har drabbats hårt av katastrofen.
Jag själv har en kompis som är nere i det området och två grannar som är därnere och som ingen har hört något från.
En annan sak borde du tänka på också. Om någon polisanmäler dina påhopp så är det Pelle som får stå för kostnaden + eventuell fängelse påföljd, eftersom det är han som är ansvarig för detta forum.
Med tanke på allt som Pelle har gjort och gör för oss medlemmar här så vill inte jag se att Pellesoft går i graven på grund av dina kränkande påhopp på folk.
//Anna-KarinSv:Så pinsamt !
Det klokaste du skrev
"I en sådan här situation så måste man sätta regler åt sidan "
"UD har inte heller skött sina kort" Blir så förbannad på din unkunskap
Vad är det för bullshit,blir så förbannad när jag läser "shit" Ud har inte ett djä....
dugg med dina resor eller bokningar att gör !
Ud sysslar med våra föhållande me tex Ukraina dom har inte ett djä.. dugg med
vad Svensson gör i Pataya !!!Sv: Så pinsamt !
Allt som inte går i hans smak är "Bullshit"
Som jag sagt den Old Man är som Teflon, allt bara rinner av honom :-)
En del saker håller jag med medan vissa tycker jag är helt uppåt väggarna fel det som Svenpon skriver men men ingen kan vara perfekt, inte ens SvenPonSv:Så pinsamt !
"UD har inte heller skött sina kort"
Ud har väl för fae.. inte med var Svensson reser, svenskar får resa vart dom vill !
Så djä.. dumt att du tänker så,nån sorts djä... gull gull land som går utanför andra ?
Usch !!!
Du tror att varje Svensk har en hemlig försäkring att Staten tar hem dig var du än är.
Jag blir upprörd , hade du varit här framför mina ögon skulle jag läxa upp dig. !!!Sv: Så pinsamt !
Charterbolagen gör ju allt för att få hem sina resenärer.
Som läget är nu så är det traumatiskt nog ändå för de som är där nere.
Man ska inte mötas av att man får låna pengar men till 10% ränta, visserligen tog UD tillbaka det kravet, men det är ändå fruktansvärt okänsligt att i en katastrofsituation sticka ett papper under näsan på skadade och chockade med krav på återbetalning.
En sak tycker jag är synd, att du inte verkar bry dig i Pellesoft.
Pelle gör ett hästjobb för att driva den här siten, dina pengar räcker inte långt den dagen någon polisanmäler dina påhopp. Som jag skrev förut, den det drabbar är en oskyldig och det är Pelle.
Lite synd också att så fort du får mothugg så förolämpar du folk genom att kalla dem en massa saker.
Som folk har påpekat förut, kom med sakliga argument eller knip käft.Sv: Så pinsamt !
Staten har en självklar skyldighet att ta hand om eventuella offer för en naturkatastrof, utrymme för diskussion kring detta borde inte ens finnas hos de mest trångsynta och enfaldiga personer!
Staten har misskött sig, jag har en arbetskamrat med tillhörande familj som saknas med undantag av en ensam nittonårig tjej (numera kanske även föräldralös och syskonlös) sedan katastrofen, varför svenska staten inte har ett självklart att hjälpa henne hem och bistå med psykologer kan du säkert övertyga andra om men försök övertyga henne! Den svenska avundsjukan på alla dom som kostar på sig semester lyser igenom hos dig, varför har länder såsom Tyskland och Storbrittanien skickat plan för att hämta hem de sina inom ett par timmar från katastrofen medan svenska instanser på plats tvingar folk till ett byråkratiskt ifyllande av papper för att de ska ha råd till sitt uppehälle?
Jag skulle vilja kalla dig för en djävla skitstövel men jag tyar helt enkelt inte!Sv: Så pinsamt !
Fae.. har du rest till Thailand med barn och hela "shittet" så måste det väl finnas
nån backup i ditt sinne, UD UD UD UD UD UD fixar nog om något blir tok! . Pucko
Det här är betalningen för Vår dummhet och naivitet. Usch
UD har inget med hur Svensson resor att göra !!!
Framförallt dom har ingen anledning till att ha berdeskap för att Svensson
fått en "fis"på tvären. Nu var det en stor "fis" så börjar rutinerna rulla.!!Sv:Så pinsamt !
Nu får fae.. Ge Dig , Tror att du är dum i huvudet, aldrig att Vi kan lova det.
Du måste vara uppväxt i ett "gull gull gull" där inget otäckt inträffar.
Usch jag ryser när jag märker att det finns såna människor !Sv: Så pinsamt !
Nu är den illusionen också borta !
Svenskar är så djä.. bortskämda ,ropar på mamma(UD) så skall allt fixa sig !
Skärpning väx upp ta ansvar för ditt eget liv. !!!Sv:Så pinsamt !
Var och en få ha sin mening men inga personliga påhopp tackSv: Så pinsamt !
Ta ditt Eget ansvar när du far ut i världen !!!Sv:Så pinsamt !
<b>Jag skulle vilja kalla dig för en djävla skitstövel men jag tyar helt enkelt inte!</b>
Det är bara skitstövlar som inte tyar. Jag tyar !
<b> Sven är en skitstövel ;-) </b>Sv: Så pinsamt !
Det är Göran Perssons fel att Vi inte kommer hem.
Det är helt enkelt Svenska samhällets fel alltihop.
Själv har jag ingen skuld,alla andra har gjort så mot mig. !
Så djä.. sjukt hur folk reagerar.Den goda modern Staten var inte med Er . PhuuuSv:Så pinsamt !
i södra Sri lanka kan Vi få ett UD plan till detta ?Sv: Så pinsamt !
Du skriver om mediehyenor och här beter du dig som du var ledare i den flocken!
Inte ett tillfälle att försitta att röra om i grytan va?
Inte ett tillfälle att försitta att förolämpa och behandla övriga på forumet som slagpåsar och dörrmattor?
Kan förstå var det kommer ifrån men saken blir inte bättre av att alla får en släng av sleven.
Visst är det tillåtet att vara en skitstövel men man kan välja sina krig ponken!
Du tycker vi ska ge faen i att läsa och kommentera dina inlägg men jag står fast vid att "problemet är inte de ondas gärningar, det är de godas tystnad" bör man komma ihåg.
Dra inte förhastade slutsatser att jag kallar dig ond, men summan av lasterna är konstant.
Få gärna hjärnsläpp nr oräkneligt och giveittome! Bring it on!
/AnnSv:Så pinsamt !
Vem har beskyllt regeringen för detta?
"Det är Göran Perssons fel att Vi inte kommer hem."
Det är hans yttersta ansvar att reagera och inte bara sitta och pilla naveln när något sånt här händer, vilken regeringschef som helst hade fått på tafsen efter det beteende som nu visats upp, det handlar inte om rött eller blått det handlar om att vara solidarisk mot sina egna innevånare något som bevisligen inte många begriper när de raljerar om medlidande och liknande. Jag känner medlidande för en enda individ i detta helvete, de andra skiter jag fullständigt i för de står inte mig speciellt nära men det är för mig lika viktigt att samtliga drabbade behandlas lika och värdigt!
När du Sven hamnar på ålderdomshem så tänker jag inte ägna en tanke åt att ingen byter dina blöjor, det har du inte rätt att kräva att någon ska göra allt enligt dina egna resonemang eller skyller du på regeringen att du blivit gammal? Du kanske ska sluta kräva att vi i den yngre generationen ska betala skatt till din pension, det är inte vårt fel att du åldrats. Folk kanske inte ska få sjukbidrag från staten, staten är ju inte skyldig till att de blivit sjuka. Så här kan jag hålla på i en evighet och ALLT utgår från ditt resonemang.Sv: Så pinsamt !
Du har kanske läst mitt svar i ett annat inlägg och jag känner mig som en som lägger näsan i blöt överallt när jag svarar även här. Men so be it. Nu sitter jag vaken och min spontana reaktion är att jag beklagar din sits som är som jag förstår det känslosam i direkt anslutning till tragedin.
Finner egentligen inte ord.
Var vänlig och försök inte ens finna ord, var bara medmänniska och ställ upp på sånt du själv skulle ha velat att andra gjort för dig (var solidarisk!). Ord ställer bara till det, handlingar väger tyngre.Sv: Så pinsamt !
Jag förstår inte varför du flippar loss så mycket och beter dig så ohövligt - är det bara för att jag släppt dig för långt redan eller och du vill testa gränserna ?
Jag kräver nu att du ger mig ett förslag på vad jag skall göra med dig. Att helt enkelt radera ditt konto lär ju inte hjälpa för det är ju bara att registrera om sig. Du har passerat gränsen för vad jag och medlemmarna accepterar nu!Sv:Så pinsamt !
Låt Sven vara Sven, ingen kan göra något åt honom. Han lever i en värld där man sköter sig själv och skiter i andra medan man i samma andtag kallar det för solidaritet, låt honom stanna där men varna känsliga personer från att läsa hans inlägg. Han har rätt till sin åsikt på samma vis som vi andra har rätt till vår men vi kan alltid välja att ta striden.Sv: Så pinsamt !
Tycker du skall vara stolt att du har en site som har så högt till taket.
Förstår jag väl att jag retar folk,men har ännu inte skrivit nått som är åtalbart !
Du kan inte ana hur många där ute som skriver till mig och säger "Du har rätt"
Att det sedan blir många provocerande meningar ingår i spelet att få folk att känna/tänka
Det fria ordet står över allt annat,om det sedan retar en del (får dom söka inom sig själva)
I varje by finns det alltid en sk byfåne som säger saker som inte är "comifå". Jag är en sådan !
Dessutom Pelle har du så djä.. dålig säkerhet på din server så jag kan hävda att någon
stulit mitt lösenord och skriver i mitt namn. Sug på den !
Själv har jag löst 5 slumpade unika inloggningslösenord !Sv: Så pinsamt !
Han får härja fritt på bekostnad av andra människors känslor?
Inte ett bra alternativ i min bok.
Ha en åsikt ja självklart! Men okvädningsord och förringande/förlöjligande av andras - nej tack.
Och sedan det gamla vanliga tricket "småpojkscharm" - byfånen är jag. Går i alla fall inte jag på.
Det handlar bara om att även han får kravet på sig att försöka lite mer att tänka efter före.
Som jag uppfattar det är det ett krav många ställer på sig själva och gör de inte det är det rätt av andra att göra det.
Det är inte charmigt och oskyldigt längre det är något Sven hävdar är hans rätt.
Visst kan det hända enstaka gånger men när det är mer regel än undantag för det är hans "grej" - som går ut över andra - då är det övertramp.
Att säga att någon stulit ditt lösenord för att rädda ditt eget skinn är ju just ett snyggt sätt att tacka Pelle för den site du säger han kan vara stolt över. För det spelar ju ingen roll VEM som skrivit utan ATT Pelle är ansvarig.
/AnnSv: Så pinsamt !
Har jag inte skrivit ! Det är jag som skrivit det som går att läsa.
Du läser som fae.. läser bibeln,jag pekade på möjligheten.
Slutligen,när man provocerar med obehagliga uttalande i skrift och tal,
så berättar svaren mer om dom som svara ,än den som skrivit !Sv: Så pinsamt !
Själv kom jag hem den 15 december, hade funderingar på att stanna över nyår också
men är nu väldigt glad att jag åkte hem innan katastrofen. Jag har rest runt i just de drabbade
delarna i omkring 3 månader, under denna tid träffar man en hel del vänner - vänner som
numera antingen är döda, saknade eller skärrade av händelsen.
Min åsikt är den, att om man åker iväg till ett annat land med charter så har charter bolaget
en skyldighet att ta dig hem på utsatt datum, såvida inget extremt inträffar. Detta måste väl
alla hålla med om att det är extremt, men de ska ändå få komma hem så fort som möjligt.
Att ens hoppa på regeringen när katastrofen precis har inletts är väl nåt av det mest okänsliga
man kan göra, likaså att kasta bajs på de som vill komma hem eller har nära vänner i området.
Vi svenskar har på sista tid blivit vårt eget lands poliser mot regeringen, allt de gör är fel fel fel.
Om det så rör sig om en fotbollsmatch där nåt skulle inträffa så är vi inte tidiga med att leta fel
hos regeringen, och nyhetsbolagen älskar att sända om detta för de vet att svensken är så glad
för att skylla på regeringen! 30% av alla nyhetsinslag handlar om vad regeringen kunde ha gjort
bättre - HALLÅ!!!!! katastrofen är ett faktum men den har precis inletts!
JAG HADE INTE FÖRVÄNTAT MIG NÅGON CHARITY AV GÖRAN PERSSON FÖR ATT ETT ANNAT LAND
DRABBADES AV EN NATURKATASTROF, JAG HADE ÖNSKAT DET, SPECIELLT OM JAG HADE BLIVIT
SVÅRT SKADAD, MEN JAG HADE ALDRIG KRÄVT ELLER FÖRVÄNTAT MIG DET!
Det finns så många Thailändare som jag har fått in rapporter om - där de hjälper turister.
Kan ni själva tänka er att ert land är i spillror, kungfamiljen är krossad, turistikomsten kommer
sjunka i botten - ändå hjälper de turisterna först!
Och här sitter ni, hemma i kalla lugna Sverige och spyr galla över Svenska regeringen, nu när
katastrofen precis har inletts och inte ens nåt sin värsta tid. För tro mig, ingen har förstått vidden
av skadorna det har gett dessa länder. Inte minst DU som sitter och läser detta har en aning om
hur mycket de här människorna får lida och kommer få lida flera år framöver!
Så knip igen och sluta skrika på den svenska regeringen som egentligen inte borde göra mer
än vad du och jag borde göra! De gör så gott de kan!! TRO MIG!Sv:Så pinsamt !
Det var många kloka ord i rätt tid "I Love you"
Folk som har båda benen på jorden är befriande att läsa och höra om TACKSv: Så pinsamt !
Pelle du får skärpa dig ! Har väl aldrig skrivit det du insinuerar ovan !
Analysera ditt eget komplicerade inre och ge fae.. i att lägga ord i min mun som jag aldrig sagt!
Jag har skrivit "Pucko" en chockoladdryck , Vad som sen rör sig i ditt komplicerade huvud
kan inte jag ta ansvar för !
Att det sedan sitter ett 10 tal "Muppar" på balkongen och har åsikter Får Man Ta !
BASTA DIXISv:Så pinsamt !
ta sån tid att fastställa vad som hänt - och hur kan man gå ut med att 0 svenskar är döda och
ingen förväntas omkomma.. ?
Tror de att vi är dumma i huvudet?Sv:Så pinsamt !
så berättar svaren mer om dom som svara ,än den som skrivit !</b>
You wish, som om du allsmäktigt skulle kunna manipulera andra?
Ibland är en cigarr bara en cigarr.
Och vad tycker du att dina inlägg berättar om dig? Det kanske är det som är den dolda agendan du har för det du kallar att få folk att visa sitt rätta ansikte?
På det sättet du tror dig göra så är det för övrig ju samma sätt som att rycka ett uttalande ur sitt sammanhang. Som medierna brukar göra, vet din inställning till dem.
Om det nu är så att du har ett ouppdämligt behov av att göra vad det nu är du tycker att du gör kanske du ska stanna upp lite och begrunda vad andra människor har för behov?
Eller har du bestämt åt oss att vårt behov är att bli avtrubbade och inte reagera på jävelskapet du förtäckt kallar åsikter? Eller att vi behöver lära känna oss själva bättre vilket vi gör när vi svarar på dina inlägg - allt om man ska tro ditt resonemang om att detta svar säger mer om mig än om dig.
Vill inte säga något om mig och inte om dig utan om det du gör!
Ser inte någotsomhelst syfte med det "lilla extra" du lägger in i inläggen.
Däremot så utestänger och avskräcker det många från att bidra i diskussioner "med högt i tak" (det bara dryper av ironi att det kom från dig).
Handen på hjärtat är det verkligen schysst?
Du pekade på möjligheten och jag pekade på konsekvensen betr ditt uttalande om lösenord:
<b>så jag kan hävda att någon stulit mitt lösenord och skriver i mitt namn</b> citat dig!
<b>"Nu får fae.. Ge Dig , Tror att du är dum i huvudet,.. "</b>
Se där var det, dum i huvudet, skrev du INTE att du INTE hade skrivit det om folk?
Att dessutom påstå att någon saknar förstånd är väl att säga att den människan är dum..
Jag är ju dessutom inte den enda som har fått okvädningsord av dig, både Ann och jag har ju blivit
kallade kossor, "dum som en ko" säger man.....
Du har faktiskt blivit polisanmäld av en fd medlem här, nu kommer det ju tyvärr inte att leda till åtal,
men det rättfärdigar ändå inte att du förolämpar folk, kommer med rasistiska uttalanden och så vidare...
En dag tröttnar någon på dina påhopp och det är bara att scanna skrivklådan så har man tillräckligt för
att få till en fällande dom, både Ärekränkning och i viss mån även Hets mot folkgrupp, vem är det
som får lida då? Ja inte är det SvenPon, det är Pelle som åker dit eftersom det är hans sida.
Att du inte respekterar mina åsikter skiter jag i, men du kan åtminstone visa Pelle den hänsynen att
du inte svärtar ner Pellesoft eller sätter honom bakom galler.
Hade Pelle bett mig att sluta förolämpa folk så hade jag backat ett steg och tänkt till,
inte rättfärdigat mina fortsatta påhopp med att det är högt i tak och att man är någon slags byfåne
som därmed anser sig ha rätt att kränka folk.
Jag håller med Pelle där, även jag anser att du har gått över gränsen med dina påhopp, kränkande ord och rasistska påhopp. Jag brukar ignorera dina påhopp eftersom jag vet att du vill provocera fram bråk, fast jag har aldrig förstått nöjet med att ställa till med bråk. Jag ser ingen nytta i att kränka folk och provocera fram bråk bara för ditt höga nöjes skull.
Det är inte DU som bestämmer vad som är kränkande ord eller en kränkande handling, det är upp till den personen som råkar ut för dina påhopp att bestämma, du kan aldrig veta vilka ord eller handlingar som för någon annan upplevs kränkande.
//Anna-Karin.Sv: Så pinsamt !
till "kossor" mm.Det är ju ett bildspråk,jag tycker att kon är ett underbart snällt och
produktivt djur i vår herres hage,förstår inte varför det skulle vara en förolämpning !Sv:Så pinsamt !
Hos PelleSoft finns det ca 7000 som läser varje dag !Sv:Så pinsamt !
<b>Din dumma djä... kossa </b> <= Vad jag är enligt dig, ser inte alls något trevligt i det omdömet.
Sen ryck inte ordet Kossa ur sitt sammanhang, det är ihop med de kränkande orden du häver ur dig som det blir en förolämpning. Som jag skrev förut, läs tidigare i tråden vad du har kallat mig, mycket av det kan tolkas både som förolämpningar och kränkningar, eller tänker du påstå att det är någon annan som har snott ditt lösenord och häver ur sig kränkande och nedsättande ord om andra personer?
Jag kan för mitt liv inte förstå hur i <b>censur</b> du kan ha mage att rättfärdiga dina påhopp och kränkingar på folk, till och med det faktum att Pelle anser att du har gått för långt får dig bara att fortsätta med någon hänvisning till att du är en byfåne och därmed anser dig stå över alla andra och kan bete dig hur illa som helst mot folk utan att ens bry dig om konsekvenserna.
Trist att du inte kan föra en saklig argumentation utan att behöva kränka och nedvärdera folk, men å andra sidan så vet vi ju sen tidigare att du inte klarar av det....
//Anna-KarinSv: Så pinsamt !
Lättlurad kanske du också är och i så fall är det nog så att snart skriver du småpojkscharmigt att det är roligt att så många läser och svarar på mina inlägg som är en blandning av ärekränkning, hets mot folkgrupp och allmänt osmakliga? Ska du inte skicka inbjudningskort också?
Får det för övrigt till att du tycker du är lika mycket värd som 10 av de 7000 som läser här varje dag?
För inte är det väl någon annan som skriver dina inlägg?
Du är <b>värd</b> och andra gäster?
Nääää - det tycker inte jag i alla fall.
/Ann