SweNug en svenska användargrupp. <b>Syftet med gruppen är att kunna ge .NET-användarna i Sverige en nära kontakt med profiler inom .NET-världen, inspireras av det och använda gruppen som ett forum där även medlemmar presenterar för medlemmar.</b> Hej, Kan bara säga en sak, PINSAMT, ibland borde man se vad man har i clip board innan man klistrar in texten ;) Skillnaden mellan pellesoft och SweNug är enkel, pellesoft är ett online community och SweNug är en usergroup där man träffas IRL en del.SweNug (Svensk .Net user group)
"Syftet med gruppen är att kunna ge .NET-användarna i Sverige en nära kontakt med profiler inom .NET-världen, inspireras av det och använda gruppen som ett forum där även medlemmar presenterar för medlemmar." - SweNug
SweNug bjuder in MVP:er eller andra .Net Profiler för att hålla korta utbildningar för de som är intreserade. Utbildningarna har varit och kommer säkert fortsätta vara gratis.
Dock är det inte jag som driver SweNug så jag ber er besöka SweNug's hemsida för mer information.
http://www.swenug.com/Community/Default.aspxSv: SweNug (Svensk .Net user group)
Varför skriver du ovanstående två gånger i ditt inlägg ovan?Sv:SweNug (Svensk .Net user group)
Det blir säkert ett bra forum, men jag undrar:
Vad är skillnaden på detta och .Net-avdelningen här på Pellesoft och/eller alla andra .Net forum på webben?
Inget illa menat med detta, utan jag bara undrar vad jag "tjänar" på att använda just detta forum framför de existerande?
/JockeSv:SweNug (Svensk .Net user group)
Inlägget är igen uppdaterat ;)
För att inte det ska bli fler fel, så kan ni besöka SweNug's hemsida och få mer information där.
OBS! Jag är bara en SweNug-medlem och har inte hand om SweNug.Sv: SweNug (Svensk .Net user group)