Tjena alla jag har precis laddat ner och installerat SP2 till winxp nu har det kommit ytterligare några uppdateringar så att skölden visas nere i höger hörn. Problemet är bara att när jag väljer att installera dem så händer inget. Installationsprocessen går inte framåt utan bara står stilla i all evighet. Finns det något sätt man kan ta reda på vad som är fel eller tvinga igång installationgn? Tja jag vet inte men testa "manuellt" att gå in på windowsupdate och kör filerna Om du har en brandvägg eller annat spyware program så kommer installation bara stå still Hur är det med Windows licensen - är det en köpt skiva? Bara min ena dator det kronglar på den andra funkar det fint på. Jag vet inte om detta är nåt men om du har samma version på båda datorerna menUppdateringar som kronglar med WinXP
Sv: Uppdateringar som kronglar med WinXP
Sv:Uppdateringar som kronglar med WinXP
tills du inaktiverat denna. Hade samma problem när jag skulle lägga in denna hos en kund.Sv:Uppdateringar som kronglar med WinXP
Isåfall får du ringa eller maila till supporten - om det ej är en äkta version
kanske de har fått med lite nya serienummer när SP2 installerades och därmed
kan man inte längre hämta uppdateringar utan får göra detta manuellt..Sv: Uppdateringar som kronglar med WinXP
Sv:Uppdateringar som kronglar med WinXP
bara en licens på skivan samt använder samma nyckel så är det relativt smart av
Microsoft att stoppa det här.. men jag vet inte, tycker att nån från MS borde ha några
bra svar på detta... ?