Komiskt formulerad veckans fråga "har du någon spyware installerad?" Inte för att vara negativ, men i 90% av frågorna är det något som är skumt...är det nån som håller med? He he, tja.. det är iofs en möjlig tolkning, men iom att ett av alternativen är "snart" så hoppas jag att min tolkning är korrektare ;) Jag håller med, Pelles frågor och svar är inte dom mest logiska ibland... eller ganska ofta. Ja, jag är beredd att hålla med. Så upp till bevis - ladda på med ett gäng frågor som täcker in i Augusti nu, en per vecka skall fram och 2-4 svarsalternativ... Måste alla frågorna vara så perfekta egentligen? :) Om din dator bråkar med dig vad gör du då Hm... Skulle vara intressant att få reda på i genomsnitt hur mycket ram-minne de olika användarna har :) Av vilken anledning (oftast) besöker du Pellesoft? gnäller du ofta på Pelle, utan egentlig orsak? Försöker jag också då...veckans fråga..
<ironi>
..ja men visst, klart att jag har en massa spyware installerad, och om jag mot förmodan inte har det så ska jag naturligtvis installera dylik omedelbums..
</ironi>
(och ja, jag inser att det antagligen är frågan om ANTI-spyware)Sv: veckans fråga..
Kan ge exempel om ni önskar...Sv:veckans fråga..
Så kan man såklart också tolka frågan. Och förmodligen är din tolkning rätt att frågan gäller huruvida man har anti-spyrware program installerat.
Jag tolkade först frågan om huruvida man var medvetn om hotet och visste om man var drabbad. Eftersom jag har anti-spyware installerat så svarade jag naturligtvis "nej" att ajg inte har spyware på min dator. Tror det därmed blir omöjligt att tolka resultatet...
// JohanSv: veckans fråga..
Sv:veckans fråga..
ThomasSv:veckans fråga..
Sv: veckans fråga..
Ex:
>Har du funny-viruset som sprids över msn installerat på din dator?
a) Jajamensan!
b) Jepp, en gammal version
c) Nej, men funderar på att skaffa
d) Nej, min mitt antivirus klagar på att programmet kan vara skadligt
:)Sv:veckans fråga..
1)
Slå på den
2)
Hotar den med stryk
3)
Ber snällt
4)
Går därifrån arg/lessenSv:veckans fråga..
< 256 mb, 256, 512, 1024 och uppåtSv: veckans fråga..
Artiklarna
Chatten
Forumet
Annat
Brukar du hitta det du söker på Pellesoft?
Aldrig
Ibland
Oftast
Sällan
Brukar du rekommendera Pellesoft till andra?
Aldrig
Alltid
Ibland
Har Pellesoft höjt din kompetens?
Ja
Nej
Har du haft nytta eller nöje av något program i programarkivet på Pellesoft?
Ja
Nej
/AnnSv: veckans fråga..
a) dagligen
b) det händer
c) vet ej
d) skall börja
;-)Sv: veckans fråga..
När det känns som jävligast väljer du att:
Skratta
Gråta
Få ett hysteriskt sammanbrott