Trodde man var snabb, men icke sa Nicke Usch! Vi var ett gäng på jobb som funderade på att boka in oss men har inte haft tid under dagen att diskutera saken. MSDN TV !! =) Tyckte också det var intressant. Tänkte boka, fick mail kl. 10.30 om semenariumet. Kom hem ungefär 14.00 och då var det fullbokat... Hur många platser tar de in? De borde väl kunna ha flera seminarier (i samma stad) då verkar ganska populärt ;-). Kanske läge att ha det i Gbg? Ulf, Tyvärr så finns det bara 100 platser på det här seminariet.Roadshow: ASP.NET Tour till Stockholm 3 mars [Fullbokad]
Försökte boka efter en halvtimme efter mailet kommit, men då var det redan fullt...
Kommer det att skapas någon webcast eller liknande över denna show, för den skulle jag verkligen vilja se.Sv: Roadshow: ASP.NET Tour till Stockholm 3 mars [Fullbokad]
Sv:Roadshow: ASP.NET Tour till Stockholm 3 mars [Fullbokad]
/mSv: Roadshow: ASP.NET Tour till Stockholm 3 mars [Fullbokad]
Ref Johans inlägg: [Göteborgare vakna! ;-)]Sv:Roadshow: ASP.NET Tour till Stockholm 3 mars [Fullbokad]
Vill bara påpeka att det är Johan <b>Lindfors</b> som jobbat på Microsoft och inte Johan <b>Normén</b> som är moderator här och på en rad andra sidor.Sv: Roadshow: ASP.NET Tour till Stockholm 3 mars [Fullbokad]
Seminariet levereras till 80% av en utländsk talare som vi lyckats få hit, men tyvärr så är datumet kanske lite trist (tycker jag) eftersom vi nästan samtidigt åker land och rike runt med MSDN Live som också behandlar Visual Studio 2005, dock inte ASP.NET 2.0.
MSDN Live finns det fortfarande plats på och vi besöker Umeå, Örebro, Göteborg, Malmö och Stockholm.
www.microsoft.com/sverige/msdn/live/2005/
Hör gärna av er till mig på johanl@microsoft.com om ni har specifika frågor om Visual Studio 2005 och .NET Framework 2.0 som ni vill att jag ska ta upp vid MSDN Live.
Mvh