Du var värd den "hatten" Tja....med en överväldigande majoritet av sossar i universitetsstyrelsen, kunde man väl inte vänta sig annat...visst är det gott att bli kliad på ryggen ?? :-) Visst Jantelagen gäller , Carl Bildt ok men ! <b>bara</b> inte Göran. Visst har du bidragit med mycket bra här !!! mmm. Rex det finns kloka och förstående människor här Tack Det blir inte så många kvinnor här ! Va bra Sven ! Bra Vi disskutera samma sak. ! Nej, Jag lägger inga aspekter på det. mmm.... tror inte hur välutbildade dom anser sig vara , ser hela bilden. Tro mig !!!!! <b>Ha det Kära Göran dom är dumma mot dig. Pontus !Kära Göran
i konkurens med dom som fått den innan, utan att göra något, bara finnas.
Till lycke som vi sir på Dansk.Sv: Kära Göran
Saxat ur Hallandsposten/insändare : Som uppenbart tack för hjälpen utses nu Persson till doktor med motiveringen att han utsett högskolan i Örebro till universitet 1999. Det är pinsamt att Persson tar emot detta. I samma universitetsstyrelse finns fem (!) socialdemokratiska ledamöter (i jämförelse med en borgerlig). Ordföranden är socialdemokrat. Rektorn är socialdemokrat och före detta kommunpolitiker.
hmmm....Om du tror att blygsamhet är din enda svaghet, har du lyssnat fan så dåligt !
Mvh
MartinSv:Kära Göran
Jag fick ett ett omdömme som värmer
<b>"Svenpon! vilken klippa du är "</b>
Det är inte bara skit jag skriver,jag är faktiskt ganska stolt över dom bra inläggen ! ;-)
Ha det Gott Folk Ha det Kära Göran dom är dumma mot dig.
Du är en av dom bästa retoriker som har uppträtt på scen i modern tid.
Jmf. Maud som står och grinar krokodiltårar i gröna stövlar och röd jacka.*LOL*Sv: Kära Göran
Det där sista var ett av de ordspråk som samlas här i forumet :-)Sv:Kära Göran
Woowwww hade inte läst det.
>"Bättre råg i ryggen än säd i brallan. "
Så är det !
"Bättre lyss till den säng som brast,än aldrig spänna på någon"
"Blyga killar, får inte kyssa vackra flickor"Sv: Kära Göran
Man får inte så många mothugg !
Det är Mormor Ankborg och Puman finns det fler !???Sv:Kära Göran
Vi är överens om att du har bidragit till mycket bra här, men, när det gäller Göran är vi det inte !
Kanske är han skicklig retoriker (efter diverse konsulttimmar), men han omger ju sig med en samling klåpare som inte har en aning om vad de håller på med.
Den ena klandrar den Lettiska regeringen för att vara "anti-fack" den andra menar att ingen regering i Europa är emot fackföreningar.
Den ena menar att det fuskas med bidrag, den andre vill inte göra ngt åt det.
Det ända de har gemensamt är att de skor sig på vår bekostnad !!!
/MartinSv: Kära Göran
I helvete heller ! att man skall kunna exploatera någon från annat land.
Aldrig Aldrig ! Dom skall jobba i Sverige efter samma regler som finns på vår arbetsmarknad!
Om du försöker hävda nått annat "Är du ute på Fisses mosse" Ref WaxholmSv:Kära Göran
Jag är bara förvånad över att en regeringsledamot kan kritisera, och en annan försvara.
Tycket det tyder på ett svagt ledarskap.
snacka om att vända kappan efter vinden *S*Sv: Kära Göran
Du skall ha värdig timmpenning , du skall "skatta" till den stat du är född i !
Vi skall inte ha ettt Europa där det finns Dom och Vi.
Förstår att det är utopi. Jag har den stora bilden som Ni unga aldrig kommer att förstå !Sv:Kära Göran
Jag förstår...
Jag är kommunist ut i fingerspetsarna, ideologiskt, men jag som du, inser att det är en utopi att alla människor ska kunna dela på allt.
Visst vore det underbart, dessutom skulle vi ju bli av med all rasism, om vi alla levde i samförstånd.
Men....verkligheten tillåter inte detta, och i synnerhet inte den kommunism som har figurerat hittills i vår värld.Sv: Kära Göran
Du är en av dom bästa retoriker som har uppträtt på scen i modern tid.</b>
Jadu SvenPon, du är bra rolig du för jag förutsätter att du skämtar.Sv:Kära Göran
Du måste ha med ett ordspråk när du krigar här :-)
"Den som inte talar nu, ska för evigt vara tyst"