Vet inte om det finns skarpt eller som idé redan. Vet inte om det är rätt kategori på inlägget. Om jag inte minns helt fel så fanns det en sådan funktion på gamla pellesoft, frågan är ju varför den försvann, för jag håller helt och hållet med dig, har precis samma bekymmer själv... Jag vet varför den försvann ;) hehe- ja det var illa. nu är jag inte en inbiten webbare, så jag använder fortfarande musen, men självklart - det var inte bra.Favoriter på forumet
Men jag skulle uppskatta mycket om man kunde välja vissa trådar som favoriter(eller liknande).
För det är många gånger jag får bra tips då jag läser andras frågor och lösningar utan att själv medverka i det.
När jag sen själv skapar något så är det ofta jag har ett litet minne av en smart grej jag läste i Pellesoft-forumet, så jag går dit, och sen söker... och sökresultaten är inte lättnavigerad. Speciellt inte då man är lite osäker på vad man exakt söker.
Det är många gånger jag går vidare till google och bråkar runt där. Frustrerad över att svaret finns nånstans på Pellesoft.
/DSv: Favoriter på forumet
Sv: Favoriter på forumet
När man hade fyllt i all text för sin favorit och skulle välja spara så klickade man ju självklart på enter. Problemet var bara att första knappen var en rensa alla-knapp och vips försvann alla bokmärken man hade :)Sv:Favoriter på forumet
Varför den inte är med här är för jag inte kommit på nåt bra och trevligt sätt att göra det på än, men jag planerar och funderar, å en dag precis som Baltazar så kommer nån kvick idé..