Hej, Det finns under fliken selektering överst här på forumet! Aha, men då ska jag genast ta och sluta gnälla...:) Det tackar vi för :-) Jag gör så gott jag kan, men det är så mycket finesser nu att det börjar bli svårt för er användare att hitta allt :-)Mina inlägg, var hittar man dom?
Förr har jag för mig att det fanns en sida som visade mina inlägg. Finns inte den längre?
Eller måste man betala för att få se den?
Jag har letat men hittar inget sådant. Kan inte heller söka på inlägg som en viss användare(jag i detta fallet) har publicerat.
Flera gånger har det hänt att jag ska koda något som jag vet att jag frågat om förut, men glömt bort hur man gör. Då skulle det vara utmärkt att klicka på en länk och se alla mina inlägg. Det är inte alltid man vet hur man skrev eller hur rubriken löd, vilket gör det otroligt svårt att hitta med sökmotorn.
Detta resulterar i att jag får posta en ny fråga i forumet vilket känns lite onödigt när jag vet att jag har svaret någonstans bland mina inlägg.
Går man in på min profil finns ju länkar till mina artiklar, mina tips osv...Varför inte inlägg också?
Eller är det bara jag som är blind?
/JockeSv: Mina inlägg, var hittar man dom?
Sv:Mina inlägg, var hittar man dom?
Tack!
/JockeSv: Mina inlägg, var hittar man dom?