På kvinnodagen.Sicket djä... trams att dom tror att dom Nu tror jag sven är för gammal för att komma ihåg hur man ens gör eller var "jutti-lutterna" sitter, men i alla fall, som jag brukar säga: "Det viktigaste är att prova. Sen om det blir rätt eller inte är inte det viktigaste" ;-) Vad är det för trams med det? ja det där var ju en mental bild jag kunde varit utan... :-| Pelle: ang. anspelningarna på det sexuella - jag vet :) Jag skämtade också! *LOL* Läste bigotteri och fick ordet "bingolotto" när hjärnan indexerades - asgarv.. 64 ????????????? OKEJ då är det ganska starkt presterat !!!! =)Puss på Er alla goooa kvinnor
kan bilda ett parti som håller.Djä... rödstrumpetjaffs som
håller lika länge som det tar för mig att gå på muggen.
Skicka ihop en flock kärringar som skall diskutera reala saker.
Dom flyger varandra på strupen efter några ordbyte.
Men Ni är goooa alla mammor .Puss o kram från SvenPon.
Jag hedrade min kvinna genom att ge henne en orgasm.
Mycket "slick" och sedan ett hederligt gamalt samlag. De Ni "grabbar"Sv: Puss på Er alla goooa kvinnor
Jag är till 100% beredd att hålla med och hedra alla kvinnor idag och alla andra dagar med för den delen. Det är många puckar en kvinna får ansvara för under 24 timmar. Stå på er!!!Sv: Puss på Er alla goooa kvinnor
Du hedrade din kvinna genom att ge henne en orgasm ?
Det där är något jag gör varje dag, och inte bara en orgasm.
Oj glömde bort - det är en viss åldersskillnad mellan oss. :PSv: Puss på Er alla goooa kvinnor
Sv: Puss på Er alla goooa kvinnor
Alltså det var ju inte MIN kvinna jag menade =)))))Sv:Puss på Er alla goooa kvinnor
<ja det där var ju en mental bild jag kunde varit utan... :-|
mmm... det finns mycket bigotteri därute,men du kunde inte låta bli att läsa :-)
<Det där är något jag gör varje dag, och inte bara en orgasm.
Det orkar jag inte längre och det kommer du också att erfara "when you are sixtyfour".
Men ! det blir djä... bra när det bär till.
"Will you still need me,will you still feed me , when I am sixtyfour" :-)Sv: Puss på Er alla goooa kvinnor
Sv: Puss på Er alla goooa kvinnor
Pröva lite tribulus terrestris så får du dubbelt så stark testoprod som en 17åring igen så
kan man göra sånt där 3ggr om dagen! överdosera till 1,25g om dagen ja och såklart så
bygger man ju muckler med det =)
finns på gymgrossisten.com, funkar ruskigt bra kan jag intyga!! akta för acne bara. :)