Har lyssnat några gånger på "A diffrent kind of love" Eftersom jag inte ser på Melodifestivalen (Jag lyssnar på låtarna när CD kommer ut) så röstar jag på den som vinner :) Jag håller med dig Sven, en enormt bra låt, men min låt försvann med en gång. Har nog inte hört A diffrent kind of love, finns det nånstans man kan göra det? Själv tycker jag nog tvärsom, den blir sämre ju mer jag lyssnar. I lördags kväll tyckte jag den var charmig på nåt vis... Jag verkar vara den enda på denna jord som tycker Josefin Nilssons ballad var den bästa... Idag på mellanmålet i skolan satt alla tjejer och sjöng "Vi kan gunga". Så enligt 7-åringarna är det den som vinner ... Hehe mina båda låtar som jag gillade kom sist. Men det bevisar bara att jag INTE är mainstream och tycker som alla andra. Tvärsförs Carl! mmm.... Ingen skugga på Stenmark. Men själva scenframträddandet har blivit Tycker vinnarlåten är helt okej. Också kul att media fick en "knäpp på näsan", för de har ju hela tiden skrivit som om det bara fanns två vinnarkandidater, Shirley och Nanne... Seså... Kanske bara bra att inte "bästa" låten enligt mitt tycke vann... Nu kan nämligen Finland ha en chans att klå Sverige. 1 ggr / 100 år ;-) Lol Finland spöa oss? Dom lider fortfarande av efterdyningarna av "Nuku pommin" (tror den hette ungefär så) som de tävlade med när jag var ung, troligen början eller mitten på 80-talet (syftningsfel? Jag VET när jag var ung :-) . Låten handlade om kärnvapenkrig tror jag...den sög så mycket att jag fortfarande behöver psykologhjälp för att bearbeta minnena. Traumatiskt värre. Resten av barndomen har jag kommit över och bearbetat klart...men Nuku pommin? näää....*shrug*...Melodifestivalen
Den är ju kanonbra,den måste bara vinna .
Min vinnare, någon som sätter mot ?
Undrar vad jag får för odds på den ?Sv: Melodifestivalen
Sv:Melodifestivalen
Det var den med "Beatels-soundet" och framfördes av Carl-Martin Dahl(tror jag).Sv: Melodifestivalen
Annars gillar jag "Vi kan gunga" :D
OK, en aning enkel låt men den är skön på sitt sätt.
Kanske inte den som vi ska skicka ner men en sommarplåga får den gärna bli :)Sv: Melodifestivalen
Just nu är Linda B favorit...Sv:Melodifestivalen
Förresten, han heter inte "Carl-Martin Dahl" utan "Karl Martindahl"......:)
/JockeSv: Melodifestivalen
Sv:Melodifestivalen
Sv: Melodifestivalen
viktigare än låten.Sannslöst dåliga poäng till min "A diffrent kind of love"
Jag lovar Er att den kommer att höras i radion många många år efter Las Vegas.
Det jag egentligen vill säga är att LasVegas är en undermålig låt om man inte
ser Stenmark samtidigt. "A diffrent kind of Love" kommer att bli äldre än nånsin LasVegasSv: Melodifestivalen
Sv: Melodifestivalen
Eller är det så att helvetet fryser till is innan det inträffar? Vi får se...
Heja Finland.Sv:Melodifestivalen