Blev glatt överraskad av att jag nu kunde stänga av agenten en smula, eftersom jag är bonusmedlem. [Statistik: De personer som flitigast hjälper med svar] Det finns väl under "medlemmar", om jag inte missminner mig? Givetis är det så. Nu är det fixat. Jag har inga automatiska rutiner för detta än, får fixa det. Men att säga till duger gott. Jag gjorde samma på Johan Djupmarker precis. Tackar! =) Tyvärr är jag rätt risigt ute ekonomiskt i år också (nyligen flyttat till min första lägenhet och ska precis renovera om köket), och mitt bonusmedlemsskap gick återigen ut. Nu är du allt lite kinkig. Jag klagar inte ens. Fast mitt bonusmedlemskap har gått ut. :oP Lagt in till både dig och Andreas. <b>>Nu är du allt lite kinkig. Jag klagar inte ens. Fast mitt bonusmedlemskap har gått ut. :oP</b> Det här är lite off topic, men jag ser inte den här tråden i min forum-översikt, trots att jag har skrivklådan där. Tidigare har det varit en bugg om man har valt för många dagar i sammanställningen, då försvinner (till synes) slumpvis valda trådar. Den buggen kanske inte är rättad än, test att minska antalet dagar som visas. Det var inte så konstigt trots allt. Jag hade valt att inte visa stängda trådar och det är precis vad den här tråden är.Är jag inte bonusmedlem längre?
Tyvärr var knappen disablad, och vid närmare inspektion ser jag att jag inte längre står som bonusmedlem.
Jag har inget emot att betala in, men jag sitter i en lite kärv ekonomisk situation just nu, så då tänkte jag att eftersom Pelle tidigare i en tråd skrev att alla som svarat på mer än x frågor (har för mig att det var 300), som blivit lösta nu skulle få gratis bonusmedlemskap för resten av ens livstid, så borde jag fortfarande vara bonusmedlem?
Hur är det med det där?
Hade varit skönt att slippa uppdateringen när jag är hos min flickvän, hemma kör jag ändå firefox.Sv:Är jag inte bonusmedlem längre?
Pekar på ett år gammal data, skulle vara kul att se en aktuell sådan...Sv: Är jag inte bonusmedlem längre?
Hur som helst så är väl det ett bra bevis på min fråga?
Nåväl, det är inte för att jag absolut inte vill betala, det är bara för att jag sitter lite knapert just nu.Sv: Är jag inte bonusmedlem längre?
Bra jobbat grabbar!
/PelleSv:Är jag inte bonusmedlem längre?
Förhoppningsvis sitter jag lite bättre till nästa år, och slänger in en hundring då istället! Sv: Är jag inte bonusmedlem längre?
Ytterligare ett år?
=)Sv: Är jag inte bonusmedlem längre?
Sv:Är jag inte bonusmedlem längre?
Ps. Niklas, om du skaffat lägenhet och skall renovera och inte har marginaler på 100kr för ett år, rekommenderar jag dig att ge fasiken i renoveringen ;-) Sv:Är jag inte bonusmedlem längre?
Det är inget klagomål, jag påminner bara om vad som är sagt. Jag har som sagt för avsikt att fortsätta betala; att jag redan innan gjorde det som (?) en av de allra första, och gjorde det fram tills förra året visar väl på det?
<b>>Lagt in till både dig och Andreas.</b>
Tackar!
<b>>Ps. Niklas, om du skaffat lägenhet och skall renovera och inte har marginaler på 100kr för ett år, rekommenderar jag dig att ge fasiken i renoveringen ;-)</b>
Ser din poäng, men det är inte så konstigt egentligen. Köket _måste_ renoveras. Allt arbete i själva renoveringen sköter jag själv. Jag får lite sponsring hemifrån och jag har en reparationsfond att ta ifrån. De sista kronorna som behövs tar jag från besparingar, lön och i viss mån studielån.
Eftersom mitt arbete har haft uppehåll i 2 och en halv månad nu, äter jag för besparade pengar. Även om jag gärna vill sponsra så känns det svårt tills det är lite lugnare; och då jag ändå gärna vill ha bm-fördelarna eftersom jag blivit lovad det, så... =)Sv: Är jag inte bonusmedlem längre?
Hur kan det vara så?
ThomasSv:Är jag inte bonusmedlem längre?
/JohanSv: Är jag inte bonusmedlem längre?
Thomas