Har ni tänkt på att när man köpt någonting som man kanske har sparat extra länge till eller som man suktat efter att just den prylen ska komma ut på marknaden så har man den efter endast ett par få månader blivit tråkig och grå? Tänk om man kunde uppdatera sin micro, skärm eller sin hemtelefon? Lyckligtvis så, med dagens teknik, har det i viss mån blivit möjligt att göra just det jag eftersträvar. Prylb*g som jag är så har jag köpt en mp3-spelare modell dyrare, med kamera och färgskärm och jag har efter ett tags användning velat ha en UMS-firmware till den, efter ett år så har det äntligen kommit sådan firmware. På bara några sekunder hade jag ett 512 mb digitalminne! När jag köpte min första dvdbrännare till datorn (hade en till tvn redan) så brände den alla skivor i 2,4x, efter en uppdatering helt plötsligt i 4x och sen när jag fick möjligheten att flasha om den helt så har den fått en helt ny beteckning och kan nu bränna i 8x +- r/rw och dessutom i DL. Sånt är helt suveränt! Har ni också några liknande erfarenheter som ni vill dela med er? Jag hade en moppe som jag trimmade upp i 70. *fniss* Köpte en Moped och den hade ingen hastighetsmätare. > Min hjärna. Den lär sig nya saker hela tiden. :) Jag köpte ett par dyra inlines som jag använde två gånger. Första gången rullade jag rakt in i väggen på ett dagis, och hela jag blev grå.. Ger mig sjutton på att nya inte gör samma sak. En dator blir gammal så fort man tar ut den ut ur affären.Saker som man köpt men som blivit bättre
Sv: Saker som man köpt men som blivit bättre
Bad min far köra bakom mig och se hur snabbt den verkligen gick och kom upp i 80 km/h innan jag börjar bli orolig.
Frågade den förra ägaren och galningen hade trimmat den till 130 km/h ?????
Som tur vad hade jag en vän som hade en kompis som hade samma moped med orginaldelar så vi byte.
Så nu går den i ~30 km/hSv:Saker som man köpt men som blivit bättre
Men den är fortfarande tråkig och grå... ;)Sv: Saker som man köpt men som blivit bättre