Har kört FireFox nu snart en månad. Jag använder också Firefox och är helnöjd, även om den (bara för mig?) tar en evighet att starta upp!! <b>>Jag använder också Firefox och är helnöjd, även om den (bara för mig?) tar en evighet att starta upp!! Ang ,(komma) före "och" <b>En mening kan aldrig börja på "och".</b> Och ! *LOL* <b>Är det någon som använder adblock pluginet? Har testat det på tex aftonbladet men reklamen som man blockat kommer ju tillbaka väldigt snabbt igen.</b> mmm... jag har också märkt detta på tex Aftonbladet ,alla djä.. PopUps tycks vara spärrade. Eller så införskaffar man opera så får man den bästa webbläsaren om man inte nöjer sig med det näst bästa. Bra Daniel, Ang Daniel <b>Somliga är så djä.. grälsjuka</b>FireFox !
Jag är jättenöjd fungera kanon.Slipper allt djä.. IE6 "bull" och "lullull"
Äntligen befriad .Sv: FireFox !
Är det någon som använder adblock pluginet? Har testat det på tex aftonbladet men reklamen som man blockat kommer ju tillbaka väldigt snabbt igen.
Ett annat alternativ är Maxthon Browser (hette myIE förut)
www.maxthon.com
Har också många funktioner liknande Firefox.Sv:FireFox !
Är det någon som använder adblock pluginet? Har testat det på tex aftonbladet men reklamen som man blockat kommer ju tillbaka väldigt snabbt igen. </b>
Mmm... den har börjat ta en stund för mig med. Jag misstänker att det är ett antal plugin som ställer till det, eller att datorn bara börjat sega ner sig i största allmänhet.Sv: FireFox !
<b>Meningen som påstås vara felaktig är fullständig utan bisatsen
"och att FireFox är lite småbuggigt" och därmed får kommatecken användas.</b>
Kvalificerat djä.. "bullshit"
En mening kan aldrig börja på "och".
"Och" är underförståt ,(komma) när det används på detta vis.
Dvs du har skrivit två(2) ,(komma) efter varandra.
Nog om detta, "no big deal"
För att hålla mig till ämnet så är FireFox kanonbra. Rekommenderas !Sv:FireFox !
Jodå. Men det skall göras sparsamt. Och du borde själv fundera över hur du stavar m.m.Sv: FireFox !
Det där mm. var väldigt luddigt :-)
Jag skrev "Nog om detta, "no big deal" det gäller fortfarande !
Somliga är så djä.. grälsjuka,skaffa ett fruntimer och ta ett "ligg" så spänningarna släpper ;-)
Byt till FireFox . Rekommenderas Sv:FireFox !
Jag är jättenöjd med just denna funktionen och har lyckats bli av med t.ex. aftonbladets reklam helt och hållet.
Problemet är att du inte skall högerklicka och välja adblock på en enskild bild och trycka ok utan vidare. Det som händer då är att du blockar just denna bild och så snart man gör reklam för en ny produkt så får du se den istället.
Nej, istället skall du titta på det som dyker upp när du väljer adblock och klippa ner texten och ersätta med jokertecken. I min blockeringslista har jag t.ex. blockat */reklam/* vilket funkar på många sidor och dessutom även då blockerar kommande reklam.
Likaså bör du inte bara klicka på själva bilden och välja adblock utan utnyttja gärna funktionen att visa alla element på sidan (längst ned till höger i FF) och se till att blockera alla skumma skript, iframes mm.
Visst det tar lite tid att bygga upp en blocklista som man är nöjd med, men sedan fungerar det utmärkt. Glöm dock inte att då och då analysera nya sidor efter nya hyss att smyga in skiten till dig...
Lycka till!
// JohanSv: FireFox !
Vet inte riktigt vilka plugins jag kopplat/uppdaterat men bra är det .
Ha det
Bra att du kom in på det förlorade spåret nu är Vi sakliga igen FireFox är Goooooooooood !
DSSv:FireFox !
Sv: FireFox !
Ett flamewar är precis vad vi behöver. Jag kan fylla på. PC är bättre än Mac. USA är bättre än Frankrike. Judar är bättre än muslimer. Sänkta skatter är bättre än sjukhusvård. Osv.
Notera att inget av ovan är allvarligt menat, jag vill bara påvisa det meningslösa i att skapa flamewar inlägg i en i övrigt sansad tråd. Låt oss hålla oss till ämnet.
// JohanSv:FireFox !
Tror att det var en sk. Freudiansk felskrivning.Det var Sven som berömde dig ;-)
Intressant detta med tillbehör till FireFox,det bevakar Vi
Ha det igen :-bSv:FireFox !
Han som sa det, han var det...
<b>Byt till FireFox . Rekommenderas </b>
Klart bättre än fruntimmer!