Tjena jag tänkte tipsa om en site som gett mig möligheten att ha ett webhotell,Detta betalar mitt webhotell
jag har inte mycket pengar så jag skulle aldrig ha haft råd utan denna siten.
Sidan heter netbux och är en sökmotor som man använder för att söka i google med, den enda skilnaden är att det är lite reklam som visas och förstors att man får lite pengar för varje sökning man gör. I början får man 2 cent per sökning och man kan få betalt för max 40 sökningar alltså 80 cent per dag, men dvs typ 155 kr i månaden. sen så kan man öka sin inkomst genom att få mer folk att joina.
Det man behöver är ett paypal konto som man kan skapa gratis på www.paypal.com och sen är det bara att annmäla sig, söka lite när man har lust och så trillar pengarna in.
Hur är då detta möjligt? jo netbux får 10 cent varjagång någon söker i deras sökmotor eftersom dom visar reklam, och folk skulle inte komma friviligt och se på reklam om dom inte måste så då betalar dom dig pengar för att du se se på reklam så att do får pengar. Alla parter vinner.
Om ni blivut sukna ock funderar på att testa så kan ni gärna skriva in mig som referral så får jag lite pengar för det, numret är 139559.
annar så kan ni joina med della länk så är numret redan fördig inskrivet
http://netbux.org/?r=139559
Som sagt jag har prövat och det funkat faktigst, hur skumt det en låter.