Hej, Om Pelle skulle får för sig att inte Jo, jag har ju ett konto där, men det är ju inte samma känsla som här på pellesoft... Ja det hade varit grymt om det kom ett flash forum här. Jag jobbar med AS 2.0 i en del beställningsjobb och även studerar om just flash (mest för att få papper på att man kan flash) Tycker det vore mycket bra! Pysslat lite med Actionscript och skall snart börja jobba på ett lite större projekt där jag kommer använda mig av flash och asp.net. Allt ni behöver göra är att fråga... Stoppat in ett flashforum under scripting - och kallat det flash & actionscript. Tackar! Det lär inte dyka upp så mycket om man inte själv är aktiv och börjar fråga. Utan frågor - inga svar - ingen aktivitet. Hej, skulle va kul me att lära sej flash det kan komma till stor använing:D men tyvär är det så lite man vet om det:(Hur många här programmerar Actionscript i Flash?
Jag har en känsla av att det finns några här som programerar i Flash, eller skulle vilja lära sig.
Jag vet inte om frågan har varit uppe tidigare, men skulle inte vi som gör detta kunna få ett forum tillägnat Flash?
Någon mer som skulle vara intresserad av det, eller räknas det inte som "riktig" programmering?Sv: Hur många här programmerar Actionscript i Flash?
göra ett Flash-forum så finns ju alltid
http://www.communen.com/...Sv:Hur många här programmerar Actionscript i Flash?
Sv: Hur många här programmerar Actionscript i Flash?
Det är lika mycket "riktig" programmering som allt annat här framför allt nu när actionscript 2.0 kommit med OOP och allt vad det finns...Sv:Hur många här programmerar Actionscript i Flash?
Ett forum är ju aldrig fel, frågan är bara hur stort intresse det finns.
Kanske vore bra att Pelle skapar en poll och frågar om varje forum är intresse.
Risken är att det finns många forum men inga deltagare :)Sv: Hur många här programmerar Actionscript i Flash?
Sv:Hur många här programmerar Actionscript i Flash?
Håll till godo och se nu till att det blir aktiviteter där, nu har ni bollen att göra det till en flipp eller flopp :-)Sv: Hur många här programmerar Actionscript i Flash?
Ser fram emot vad som kan dyka upp där...Sv:Hur många här programmerar Actionscript i Flash?
Sv: Hur många här programmerar Actionscript i Flash?
Jag programmerade en hel del AS förut med Flash, men slutade för ganska länge sen.
En sak som skulle få mig att börja igen är om det fanns någon flash / actionscript editor med IDE (likt VS.net) Har du något tips på något program?
AS och Flash är kul :-)
/mSv:Hur många här programmerar Actionscript i Flash?