Jag har en backup från min gamla P900 liggandes på hårddisken och i den finns diverse saker jag behöver. Problemet #1 är att en backup från en P900 inte går att lägga in på en P910. Lösningen enligt Sony Ericsson är att skicka över innehållet via bluetooth eller liknande. Problem #2 är att jag aldrig har haft tillgång till både P900an och P910an samtidigt, så den lösningen har inte varit aktuellt. Någon annan P900 kan jag inte få tag på heller. är det inte samma programvara till de båda? Problemet var tydligen att P910 använder ett annat filsystem (eller nått sånt) och därför går det inte att använda den gamla backupen.Backup från P900 till P910
Frågan är nu, har ni nån idé om hur jag får över min viktiga information till min nya mobil?
ThomasSv: Backup från P900 till P910
jag har en 910 och har för mig att jag hörde om en som helt enkelt återställde sin gamla 900 dit..
men jag vågar inte lova...Sv:Backup från P900 till P910
På Sony Ericssons hemsida kan man även läsa:
"It is not possible to restore content from the P800 or P900 into the P910 using the Backup and Restore application in Sony Ericsson PC Suite.
To transfer data between P800/P900 and P910 please use Bluetooth™, Infrared or Memory Stick® Duo™. The easiest way to perform the data transfer is to use Memory Stick® Duo™."
Thomas