http://www.cartoline.it/pics/_zoom_flash.htm?immagine=scherzi_150404 Varför då? Johan! Min dator exploderade när jag klickade på länken! Åh skönt, trodde jag var lite väl skeptiskt. Uppskattar därför att ni bekräftar mina misstankar... :-) >>varför inte samtidigt fölklara vad länken handlar om? Jag menar att om det är en bra och intressant länk borde det rimligen vara intressant att tala om det. Personligen tyckte jag att det var ett astråkigt skämt, men vill man inte klicka på något så tycker jag att det är rimligare att låta bli än att skriva ett inlägg på ett forum på si så där 10 rader om varför man inte borde skriva såna inlägg.Stackars apa
1. Klicka på länken ovan
2. Stoppa ett mynt i maskinen
3. Välj en dryck
4. Klicka på koppen, när den är färdig
5. Klicka på "APRI"
(Glöm INTE att klicka på "APRI")Sv: Stackars apa
Jag ogillar när folk bara postar länkar och säger "glöm inte klicka". Vad händer? Är texten en uppmaning på Swahili att stänga av mina säkerhetsspärrar och ladda ner virus? Är det en reklam site, där marknadsföraren betalar ut pengar för klick? Klick som kanske blir meningslösa eftersom budskapet inte förstås (språkproblem etc), utan det enda som händer är att den som gör reklam blir blåst på pengar? Eller är det ett utslag för dålig/smaklös humor? Osv...
Det finns mängder med anlednignar för mig att INTE klicka. Och framförallt att INTE besöka sidan alls för den delen. Om man uppmanar mig med att besöka en sida så måste det finnas ett syfte, och detta syfte vill jag veta i förväg.Vem vet, det kanske är något jag uppskattar?
// JohanSv:Stackars apa
Så jag rekommenderar INTE att du går dit!
Håll dig borta!
:)Sv: Stackars apa
Om jag skall vara lite seriös, jag tror inte att en enda av mina funderingar stämmer in. Vad jag ville ha sagt är att om man nu postar en länk med kommentaren "klicka här", varför inte samtidigt fölklara vad länken handlar om? Jag menar att om det är en bra och intressant länk borde det rimligen vara intressant att tala om det.
// JohanSv:Stackars apa
idetta fall, hade det som hände inte varit lika roligt. Hade förstört hela överraskningen.
Själv tyckte jag det var rätt roligt.Sv: Stackars apa