Jag tycker fortfarande att Vi skall folkomrösta om det nya fördraget. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=26542&a=398274 Jag har inte tid att sätta mig in i alla frågor. Därför har jag valt en politiker/parti som har som sitt jobb att sätta sig in i komplicerade frågor och ta ställning till vad som är bäst för Sverige. Vi kan väl börja med en folkomröstning om huruvida vi skall ha en folkomröstning om EU-fördraget?Folkomröstning.
Tycker att det skall var en del i röstningen sep 2006.
Varför ? En gång för alla inventera vad folket tycker i samtliga medlemsländer.Sv: Folkomröstning.
Tycker alla borde se det klippet.. Man kan ju undra hur insatta politikerna är i andra viktiga frågor te.x. kärnkraft?Sv: Folkomröstning.
Om du nu tycker att din politiker inte företräder dig varför gör du det då till mitt problem genom att tvinga mig att rösta en gång till i en folkomröstning?
>Varför ? En gång för alla inventera vad folket tycker i samtliga medlemsländer.
Aha, du vill att vi skall ta beslut utifrån vad folk "tycker". Då förstår jag din åsikt. Politiker brukar ju basera beslut på fakta och utredningar från olika experter på området.Sv:Folkomröstning.
Fast det kanske är lika bra att lägga in en folkomröstning om huruvida vi skall ha en folkomröstning om huruvida vi skall ha en folkomröstning om EU-fördraget?
Eller t.o.m. en folkomröstning om huruvida vi skall ha en folkomröstning om huruvida vi skall ha en folkomröstning om huruvida vi skall ha en folkomröstning om EU-fördraget?
Eller en folkomröstning om huruvida vi skall ha en folkomröstning om huruvida vi skall ha en folkomröstning om huruvida vi skall ha en folkomröstning om huruvida vi skall ha en folkomröstning om EU-fördraget?
Eller en folkomröstning om ...