Tittar lite efter DVD inspelare, har tittat på denna http://www.netonnet.se/index.asp?iid=64170 På vilket sätt? Taskig bild? Krångliga menyer? Eller vad är dåligt? Har för mig att jag läste i någon tidning, ljud & bild tror jag det var, om du använde DVD-RAM så kunde de flesta stödja just det här med att spela över istället för att tömma, körde du DVD-RW så var det olika, de som hade stöd för det hade baksidan att du inte kunde köra din dvd i någon annan spelare innan den var "finalized", och när man hade tagit det steget så kunde man inte använda möjligheten att bara spela över. Skulle tippa på att det ligger i hur filsystemet på en dvd ser ut, om man inte använder någon standardiserat så... Centrum är inget jag kan rekommendera. Förutom en del störande saker i mjukvaran (när man tex byter kapitel) så är det inte mkt att klaga på så länge den fungerar. Fungerar gör den där emot relativt kort tid. Så det som brister är alltså kvalitén. Det är iaf vad jag har för erfarenhet efter 2 DVD-spelare och en TV. Jag bor i Borås. Alla här har testat Centrum. Ingen här köper Centrum längre. Jag har själv haft två DVD-spelare av märket Centrum. Jag kommer hädanefter inte köpa något av Netonnets egna märken: Centrum, Andersson eller Avant. Ett hett tips är att inte göra det. Köp nåt annat som håller :) Okej, tack för hjälpen. Kolla in detta forumDVD med inspelning
Nån som har erfarenhet av den?
Vill ha en med hårddisk, som bränner +R skivor och ligger under 4000 kr.Sv:DVD med inspelning
(har själv ingen erfarenhet av märket Centrum så därför undrar jag).
När det gäller RW skivor förresten. Kan man radera valda program och spela över eller funkar det alltid så att hela skivan töms vid återanvändning?Sv: DVD med inspelning
Sv: DVD med inspelning
Angående DVD-RAM så är det precis som Oskar säger och för en DVD-inspelare är det helt klart att rekommendera.
ThomasSv: DVD med inspelning
Sv:DVD med inspelning
Nån som kan tipsa om nån bra istället?
Krav för mig är att den måste klara +R och +RW. Att den har hårddisk är kanske inte helt nödvändigt när jag tänker på det.Sv: DVD med inspelning
www.prisjakt.nu/forum/index.php?s=7c83d57fb9016ec50236f3cf4acb97d4&showforum=34