Jag syftar på kassettersättningen, en tragisk avgift för att NÅGON kan bränna piratkopierade saker. > <b>Jag syftar på kassettersättningen, en tragisk avgift för att NÅGON kan bränna piratkopierade saker.</b>Byt regering .NU!!!!
Då skall alla straffas med en töntig avgift. Man vill även lägga skatt eller straffpengar på musikspelare för "att" de "kan" innehålla piratkopierade låtar. HJÄLP!
Varför bygger man UT nått för att skapa en workarround till det verkliga problemet? Det är ju kvalitén på musiken priserna på musiken som är boven, det är ju för fasen inte vi som är bovarna för att man inte vill betala ca 200 kr för en cd som ändå bara har en bra låt. Sedan skivorna gick över 150 gränsen har jag knapt köpt en enda skiva, av ren protest för att de inte är värde priset.
Alltid lika kul att se hur politiker attackerar problem genom att straffa ALLA istälelt för att lösa problemen där de faktiskt är! :-( Sv: Byt regering .NU!!!!
Vad jag har förstått så är kassetavgiften det man betalar för att vi ska ha <b>privat</b>kopiering och inte <b>pirat</b>kopiering. Alltså det du enligt lagen får kopiera till dig själv och dina vänner. Kassettavgiften har inte att göra med piratkopieringen.