Sitter och kollar på TV om programmet från Ronneby.Bra intressant ! Hmm vet inte, vet inte riktigt vad för chips man ska äta igentligen. Frågan är då om man ska koka dem innan man käkar eller inte... Klurigt det hära... Och vilken koktid är det då, mina skärmkabel lär ju ta längre tid att koka än matningen för grafikkortet, eller? mmm tror man måste koka det på hög värme i ca 30 min beroende storleken på kablarna Pasta a la Rouge då? vilka kablar ska man koka för att det ska bli bäst? cdrom kan va ett alternativ till torskrom i kaviar nu när det är brist på torsk. OK cdrom priserna har stigit nu när 08:orna lagstiftat men det är ju ingen bristvara än Tja när disken är klar äter man upp den. Fel, fel, fel, fel, fel! (Brasse... :P ) Men jag vill inte den ska bli så full, då bli den så otrevlig och vill gå på muggen hela tiden. Men när disken är full så får man lägga in den på SvenPon's klinik för defragmentering och avinstallation av onödiga kalorier.IT IT IT ?
Men ! ? hur fae... skall Vi överleva om det inte finns folk som producerar ?
Vi kommer aldrg kunna äta IT !Sv: IT IT IT ?
Sedan kan man ju ha kablarna som spagettiSv:IT IT IT ?
Sv: IT IT IT ?
Sv:IT IT IT ?
Rouge, hmm Feliz, den utan socker eller måste blodvite uppstå?
//Anna-KarinSv: IT IT IT ?
Sv:IT IT IT ?
mm Är det Linux så finns det sådant men är det BSD då vete tusan om jag äter.
Kan ju äta nättagreggate så är man riktig i stöten Sv: IT IT IT ?
Disken växer aldrig, så småningom blir den full och då är det bara att slänga allt som inte får plats :PSv:IT IT IT ?
Vill ha den nykter.Sv: IT IT IT ?
//Anna-Karin