"Shit" jag skriver här hittar inte något passande Forum 1) Ta aldrig bort IE <b>3) Vet du vilka filer du tagit bort?</b> <b>Har försökt rensa bort skiten IE .</b> Har du .msi-filen till ie 6? Annars är det bara att göra en reparation från installationsskivan. Ta bort IE, hur sjutton gjorde du det?, deletade katalogen eller? <b>Annars är det bara att göra en reparation från installationsskivan.</b>IE 5.5 - 6.0 Jag har klantat mig.
Har försökt rensa bort skiten IE .
Men ! då funkar inte en del program som är viktiga.Bla. Defrag bråkar.
Jag jobbar med Video DeLux 2.0 har slutat funka därför det tydligen är
beroende av IE. Jag blir vansinng på detta djä... skit med integrerad IE
Fö är Magix Video Delux ett djä.. skitprog långsamt Ni skulle bara se hur det
handhar sån elementa som Dir och FileList box.
Usch Phuuu. En massa "lullull" som man aldrig använder.
Ok på detta när jag nu försöker installera IE 6 igen så blir svaret att installationen
hittat en nyare version så nu kan jag inte få tillbaka IE.
Nån idé hur jag skall göra ?Sv: IE 5.5 - 6.0 Jag har klantat mig.
2) Se om du har någon återställningspunkt som kan hjälpa
3) Vet du vilka filer du tagit bort?Sv:IE 5.5 - 6.0 Jag har klantat mig.
Nej det är det värsta jag har inte riktigt koll på detta.
Har också varit inner i registret och städat/strulat.
mmm.... att man aldrig lär sig att accepter vissa idiotiska lösningar.
Om jag bara gäspat och låt vara så hade jag varit harmonisk nu.Sv: IE 5.5 - 6.0 Jag har klantat mig.
Varför vill man ta bort IE? Att inte använda det är en sak, men det stör väl inte om det ligger där det ligger?
ThomasSv:IE 5.5 - 6.0 Jag har klantat mig.
Testa att köra följande:
msiexec /lvx* c:\ie6.log /feums din_ie6_vad_den_nu_heter.msi
Rubbet som går att logga borde hamna i c:\ie6.log, du måste själv ändra vad .msi-filen till ie6 heter där på slutet. Det borde fungera (har gjort liknande med andra msi-filer)Sv: IE 5.5 - 6.0 Jag har klantat mig.
Sv:IE 5.5 - 6.0 Jag har klantat mig.
Laeste en recension om MS AntiSpyware, en av de tidiga versionerna ansag tydligen att IE var Spyware sa det togs bort. Killen som skrivit hade aldrig varit lyckligare, han hade forsokt fa bort IE i flera ar och till slut var det MS som gjorde det at honom! Kollegorna kollade mycket undrande pa mig naer jag brast ut i gapskratt.
Hur som helst, som Hans saeger borde det funka att goera en reparation.Sv: IE 5.5 - 6.0 Jag har klantat mig.
Hur tusan gör man det ? Jag har en dator där XP Home var förinstallerad.
Jag har CD:n men när jag försöker installera om så händer bara det att det
kommer ett nytt Windows0 i C:. Det hjälper inte mig, då jag inte för allt smör
i Småland vill bli av med Windows\System32 mfl. som jag har nu.