Ser just nu på Discovery, en dokumentär om bl.a. Excalibur. Det får mig att fundera på om framtida generationer kommer få några nya legender att undersöka, som vi har. Grejen ar val det att man "tar dod" pa alla legender innan dom hinner bli legender. Nu menar jag inte som i Lennons fall att han blev skjuten utan att man har mediabevakning runt om i hela varlden och nar nagot hander sa far hela varlden reda pa det inom nagra minuter. Inte som forr da historier (legender) gick fran mun till mun och pa sa satt blev tidslosa... Fast nu så går legender från mailbox till mailbox och blir tidslösa. Kanske inte riktigt men det finns massa knas som dimper ner och som folk faktiskt TROR på och skickar vidare. Kanske inte alltid kvalificerar sig som en legend alltid men.. <b>>Går det så dåligt på ditt jobb så ni får skära ner på användandet av prickar? ;-)</b>Blivande legender
Excalibur, Nostradamus, Flygande Holländaren osv. Jag kommer inte på fler på rak arm.
Finns det någon blivande legend av samma kaliber i vår tid?Sv: Blivande legender
(Ursakta avsaknandet av prickar... sitter pa jobbet...)Sv:Blivande legender
Går det så dåligt på ditt jobb så ni får skära ner på användandet av prickar? ;-)Sv: Blivande legender
*skratt*
Jepp... tror min chef härstammar från Skottland... eller möjligen från Småland... ;)