FÄRINGSÖ. Får mig att tänka på en gammal historia: Varför är det bra? Om han var ex-brottsling, dvs. inte är det längre så finns det väl ingen vits med att straffa han? Och att mörda kriminella är aldrig en bra lösningBra ! Naturlig utrensning
Den kände 46-årige ex-brottslingen försökte larma polisen om att en maskerad man smög omkring på hans tomt.
Minuterna senare stod han öga mot öga med sin mördare på gräsmattan – och sköts ihjäl med tre skott.
– Det gick så fruktansvärt snabbt, säger hustrun till Aftonbladet.Sv: Bra ! Naturlig utrensning
En gubbe ute på landet vaknar mitt i natten, och ser att några gör inbrott i ett av hans hus på gården. Han ringen fort polisen, men de förklarar att "vi har inte tid att åka ut dit, vi hinner förmodligen inte fram innan de har åkt ändå".
Det tar några minuter och gubben ringer igen: "Ni behöver inte komma ut längre, jag har skjutit alla tre med studsaren."
Efter tio minuter är en polishelikopter, två polisbilar och en piketbil på plats, men rånarna har inte alls blivit skjutna. Polisen griper dem, och går sen fram till gubben: "Jag tyckte du sa att du hade skjutit dem?"
-"Jag tyckte du sa att ni inte hade tid att komma hit?"Sv: Bra ! Naturlig utrensning
Sv:Bra ! Naturlig utrensning
"vi har inte tid att åka ut dit"
Brottsbekämpning i all ära men glöm inte att vi svenskar får
så mycket annat "värdefullt". Det ska vara stora pengar till RFSL,
JämmO, Flummo...