Kanal5 har börjat göra reklam för fortsättningen av Desperate Housewives. Kan tänka mig att det är lite som Lost på TV4. Det blev säsongsuppehåll när det var 4 avsnitt kvar av säsong 1, men när dom börjar sända Lost igen nu i höst så kommer dom sända dom 4 sista avsnitten och sen direkt börja med säsong 2 utan uppehåll.Kanal5, Desperate Housewives, falsk påannons
"Snart börjar en ny säsong av DW". Men det är ju faktiskt fortsättningen på säsong 1.
Jag har redan sett hela säsong 1, men det irriterar mig rejält att de får fortsättningen att låta som säsong 2.
/RickardSv: Kanal5, Desperate Housewives, falsk påannons
Anledningen till detta, enligt dom själva, är tydligen att man tar paus mitt i vårsäsongen i serierna i USA.
Så istället för att visa 22 avsnitt, ta paus, 4 avsnitt, ta paus och sen visa säsong 2 så bakar dom in dom 4 sista med följande säsong o för enkelhetens skull säga att det är samma säsong.
Om nu Kanal 5 delar upp det så pga samma anledning vet jag givevis inte och hur TV4 kommer att presentera Lost (som fortsättningen på säsong 1 eller helt enkelt som säsong 2) återstår att se.
Thomas