Lyssnar på P4 (13/8) Charlie berättar och spelar Snyft. Vila i frid Charlie, kan bara instämma i att en av de stora har gått bort. <b>>boogi boogiband </b> >Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt Rick Wakeman Var på Robert Wells koncert i Uppsala i Fredags, han hedrade Charlie med tårade äögon med Anitras Dans... <b>Nej du, du får nog lära dej stava också innan du blir perfekt.</b> > <b>Fö. tycker jag att Sveriges ungdom har hoppat upp en massa "snäpp" när det gällerKarl Erik Albert Norman I Love You :-b
Vilken människa vilken filosof .Vila i frid kära Charlie.
Hoppas Ni får ihop ett boogi boogiband "Up There".
Gud kommer att skratta och bli glad.Sv: Karl Erik Albert Norman I Love You :-b
Vila i frid även min bror som om han hade levt hade fyllt 36 idag.Sv:Karl Erik Albert Norman I Love You :-b
Tror att Charlie vet vad jag menar .Att du kommenterar just detta,
säger mer om <b>dig</b> än om mig.
Hur stavas det då ? besserwissernisseSv: Karl Erik Albert Norman I Love You :-b
Nej du, du får nog lära dej stava också innan du blir perfekt.Sv:Karl Erik Albert Norman I Love You :-b
http://www.rwcc.com/
Till "tönten" Anton "Skjut inte på pianisten" *LOL*Sv: Karl Erik Albert Norman I Love You :-b
Vackert att se,,Sv:Karl Erik Albert Norman I Love You :-b
Såna här kommentarer gör mig vansinnig.Klart att man skall göra sitt bästa
för att stava rätt,men i ett Forum som detta är budskapet viktigare än att det
är rätt stavat i alla delar,fingrarna slinter på tangenterna.
Fö. tycker jag att Sveriges ungdom har hoppat upp en massa "snäpp" när det gäller
stavning och språkkunskap.Det är underbart att se hur Chatt och Messinger skolar dom.
Bra Robert Wells hoppas det finns en TV inspelning som Vi får se.
Ha det
Sven (66)Sv: Karl Erik Albert Norman I Love You :-b
stavning och språkkunskap.Det är underbart att se hur Chatt och Messinger skolar dom.</b>
Det där lär du nog vara ganska ensam om att tycka. De flesta anser nog att IM förstör stavningen pga det korta språkbruket.