Satt och läste lite om en bar som hålls öppen trots Katrinas framfart. Hej, En hel stad är översvämmad, det simmar omkring alligatorer och käkar människolik, folk och militär skjuter på varandra, folk våldtas. Men ändå är det en bar som är öppen. Även under själva orkanen, och de hade också en kund, precis när hela staden är mot en säker förintelse. Och denna kund drack till råga på allt bourbon och cola, minns bartendern. Tja, vi har väl olika sorters humor. Jag trodde jag missade det roliga... ;-)"Han drack bourboun och cola"
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,695884,00.html
Alldeles ovanför "De fattigas kvarter" står det följande:
"Det var den [dörren] också när Katrina svepte över staden, och Joseph säger att han faktiskt hade en kund.
- Han drack bourbon och cola."
Hahaha... det var roligt...Sv: "Han drack bourboun och cola"
Du får ursäkta att jag inte riktigt är med här, men vad är det roliga? (Jag missar poängen helt här eller så är jag bara blind..)
// JohanSv:"Han drack bourboun och cola"
Ser du inte det komiska, så har vi nog helt enkelt olika typer av humor.Sv: "Han drack bourboun och cola"
Däremot kan jag tycka att det är högst ovanligt (och kanske ven korkat) att ha öppet istället för att bomma igen och fly stan...
// Johan