Vi tolerarer inte Er kvinnosyn !!! hur är det med vanliga(som en vän sa en gång då vi var små) som förudmjukar kvinnor då? Vi karlar måste ta ett krig !!! du är som vanligt helt jävla idiotisk när du uttalar dig i detta sammanhang (läs: invandrare). du kanju för i h-vete inte dra alla över en kam. de flesta jg vet som använder ordet "hora" när det pratar om tjejer är just SVENSKAR. alltså sådana som du själv hr. Persson. Lär dig din gaMLA MILITÄRSKIT. Nu får det vara nog? Vad menar du med det? Utvisning? Sven, luta dig tillbaks och fundera lite på ditt liv. Hmm herr Persson, är det speciellt i detta sammanhang man inte får förödmjuka, eller vill du inte ha konkurrens i ditt eget gebit? Lite väl elakt för jag tycker du har skärpt till dig på sistone men ve den med avvikande åsikt som inte faller dig på läppen har varit standard i många inlägg här. Nu får det va slut !!!
Var enda "blatte" som förudmjukar kvinnor får vårt förakt
BASTASv: Nu får det va slut !!!
Sv:Nu får det va slut !!!
Jag blir så djä... arg , om jag skulle säga nått som sårar deras heder då är det krig.!!!
Dom djä.. "blattarna" tillåter sig att kalla våra döttrar barnbarns flickor för "horor"
Det blir "KRIG" Räkna med det !!!
Ni vuxna bla invandrare skola Era barn !!!
<b>Nu får det vara nok ! kallar du min dotter för "hora"
så slår jag ut tänderna på dig som sa dessa ord</b>Sv: Nu får det va slut !!!
Sv:Nu får det va slut !!!
Vad ska vi göra med alla svenska män som misshandlar, förnedrar och förtrycker sina kvinnor.. ?
Bör inte alla få samma behandling av samhället, oavsett kön, ras, nationalitet?Sv: Nu får det va slut !!!
Från mitt håll ser inte ditt liv så där jätte trevligt ut. Tänk att några inlägg på ett forum på internet kan säga så mycket om en person. Egentligen tycker jag nog bara synd om dig.
/RickardSv: Nu får det va slut !!!
Kanhända har du iaf läst så här långt och jag har följande att undran:
Vad gäller din senaste giv att kasta ur dig som om du hade en läskrets som nådde typ rakt in i gängen i Ronna och även föräldrar till demsamma: misstar du inte forumet för den megafon du verkar vilja skrika i till vem som nu må lyssna?
/Ann