Tolerera aldrig att din dotter barnbarn dotter blir kallad "horar" Vore kul om någon någongång kunde uttrycka lite ilska även gentemot de (tjejer och killar) som kallar killar för "bögjävlar" eller andra dumheter. Det finns väl ingen som på allvar tror att det bara är tjejer som blir mobbade och kallade för fula/sexistiska saker? Om jag är i närheten när mitt barbarn flicka blir kallad hora SvenPon, om någon är i närheten när du kallar någon för blatteslyngel då?Nock Nock Nock !!!
Karlar ställ upp och säg till . Nu är det "Nock" !
Finns egentligen bara ord som kommer upp <b>"Djävla Pack"</b>Sv: Nock Nock Nock !!!
Jag kanske är sist ut att fatta att det faktiskt nuförtiden är allvarligare att snacka skit om en tjej än en kille, att det är värre att mobba en tjej än en kille...Nåja, det är väl bara jag som inte är klar med min feministiska analys. Jag är väl ett sånt där patriarkalt härskarsvin...jag lär mig nog att bli duktig feminist också snart...behöver bara lite tid...
Tills dess tar jag ansvar för mina egna handlingar och frånsäger mig kollektivt ansvar...Sv:Nock Nock Nock !!!
Får det "blatteslynglet" äta soppa ett halvår framåt !!! BASTASv: Nock Nock Nock !!!