Har presic installerat om datorn och skulle logga in på pellesoft och kryssa i automatisk inlogging.Men så kommer det upp att jag inte har aktiverat cookies.Har alltid funkar förut. Dessutom har jag satt pellesoft till Tillförlitlig plats. Hej, tyvärr har jag inte gjort några ändringar sen i höstas då jag krypterade lösenordet i cookisen. Att du får upp att cookies inte är aktiverade är en inbyggd funktion i .net framework som känner av detta på klienten. Jag kan säga att jag fått det själv någon gång, men sen har det fungerat. I FireFox funkar det. Dra ner säkerhetsnivån för cookies till noll. Finns i inställningar någonstans under någon flik.IE vill inte spara cookies från pellesoft
Har det skett några förändringar på pellersoft angånde cookies?Sv: IE vill inte spara cookies från pellesoft
Jag vet inte riktigt vart du skall leta men rekommenderar att du testar en till läsare och kollar om den fungerar. Fungerar den så är det nåt med IE i alla fall. Du är första som rapporterat detta problem till mig i alla fall. Hör gärna av dig om du kommer på vad felet är om du löser det.Sv:IE vill inte spara cookies från pellesoft
Vad kan det vara i IE som strular?
Vill inte köra med FF så kom inte med förslag att använda den istället! :DSv: IE vill inte spara cookies från pellesoft