Om man ska vara en längre tid i Irland, hur kan man då ringa billigast hem till Sverige? Vodafone har mobilabonnemang som kostar 79 öre minuten(+uppkopplingsavgift) även utomlands. Problemet är att det bara är billigt att ringa "hem" och till det landet du är i, så då måste abonnemanget vara införskaffat i Sverige (och antagligen kommer väl räkningen dit också?). Skaffar man det i Irland så blir det billigt att ringa "hem" (dvs Irland) och till det landet du är i (dvs Irland). <b>>Vodafone har mobilabonnemang som kostar 79 öre minuten(+uppkopplingsavgift) även utomlands. </b> När jag bodde i england användet jag alltid alpha telecom för att ringa till sverige.. Skicka brevduva om det är viktigt. Är det "bullshit" så är det väl desto viktigare att det är gratis/billigt?Ringa billigt från Irland
ThomasSv:Ringa billigt från Irland
Sv: Ringa billigt från Irland
ThomasSv: Ringa billigt från Irland
Där den lilla parentesen med uppkopplingsvgift är 20 kronor om man ringer hem och 20 kronor var 20:e minut om man tar emot samtal.
Trodde i min dumhet att det automatiskt blev 79 öre i minuten var som helst i världen utan att jag behövde göra något. Ringde från en båt strax utanför norska kusten, 1-2 minuters samtal; 63 spänn...Sv: Ringa billigt från Irland
Fungerade väldigt bra, och priserna blev ungefär som ett svenskt lokalsamtal.
Man skaffar ett konto hos dom och fyller på med lite pengar.
När man ska ringa ringer man först till alpha, knappar in en pinkod och sen numret man vill ringa och så kopplar dom.
http://www.alphatelecom.com/ireland/Sv: Ringa billigt från Irland
Är det det vanliga "bullshit" som Ni brukar förmedla här
Så betal vad det kostar att snacka "bull"Sv:Ringa billigt från Irland
Thomas