Slutade besöka pellesoft för ett bra tag sedan pga. att det är lite väl låg nivå på det mesta här. Jag vågar knappt yttra mig men jag har iaf lär mig detta under denna vecka, gällande forumet: Lite väl hård reaktion i mitt tycke, men:Pellesoft , lekskola för missanpassade sjukpensionärer
codeproject.com funkar bättre för mig.
men så började jag titta in igen för att se vad som händer..
och jag har aldrig i hela mitt liv sett en sån samlig lipsillar som vrider o vänder på varandras argument ut och in och vill få varandra avstängda...
han sa si och hon sa så.. nisse var dum och kallar mig fläskapa..
DRA UT MODEMET OCH LÄMNA TILLBAKA DET DÄR DU KÖTE DET!!!!!
sorry Pelle, det här var en bra community och visst finns det några tappra själar kvar men överlag har det blivit en lekskola för lipsillar med lustiga värderingar..
det enda roliga här är Svenpons inlägg och det faktum att det sitter folk som känner sig förolämpade av vad han skriver men som fortsätter att trillskas med att läsa fler av hans inlägg och känner sig ännu mer kränkta...
vill man inte se dom inläggen ... SCROLLA FÖRBI DOM!!
Jag vet att du är en vänlig själ Pelle och håller dessa personer bakom ryggen för att du tycker synd om dem... men det kommer kosta dig att alla med någon kompetens lämnar den här sajten...
idag känns det mer freakshow än kodsajt..Sv: Pellesoft , lekskola för missanpassade sjukpensionärer
Ignorera ALLT som du inte gillar, oavsett varför..
(Svenpons inlägg har jag ignorerat länge nu och har aldrig klagat över hans skrivklåde-inlägg)
Klaga för GUDS skull inte på vad nån annan säger!
Då funkar forumet;)
Det va allt /BSv: Pellesoft , lekskola för missanpassade sjukpensionärer
<b>Jag vet att du är en vänlig själ Pelle och håller dessa personer bakom ryggen för att du tycker synd om dem... men det kommer kosta dig att alla med någon kompetens lämnar den här sajten...</b>
Är exakt min mening. Det är kompetensen hos användarna som är poängen, det är inte ett gullegull-community om kattungar.