De senaste dagarna när jag loggat in på hotmail från Firefox så kan jag inte läsa mailen. Det händer nämligen ingenting när jag klickar på subject-länkarna. Någon som varit med om samma sak? Jag kör med FF 1.0.6 och testade precis nu, fungerade utmärkt. Har du testat att rensa cachen, det brukar ju oftast hjälpa vid liknande fel i IE. Rensade cachen nyss och provade, funkade inte :/ Har inte hotmail, men däremot har jag fått ett mycket snarlikt problem med Gmail. I det fallet var dock ett antivirusprogram inblandat, och det har inte uppstått på ett tag. Nu har jag testat att stänga av virusskyddet och prova med FF, funkade inte. Enda plugin jag kör med är adblock, och den har jag haft när det fungerade också... Hej,Hotmail+Firefox
Sv: Hotmail+Firefox
/JohanSv:Hotmail+Firefox
Jag har FF 1.0.7
När jag håller muspekaren över en länk så står det i statusfältet "javascript:G(blablablablabla?msgid?blablablabla"
Så jag antar att det är det scriptet som ställer till det på något vis.
Kanske är MS fräcka och spärrar folk som använder FF :D
Eller så är det fel på mig eftersom det funkade för dig Johan.Sv: Hotmail+Firefox
Sv:Hotmail+Firefox
Testade med IE, det funkade utmärkt.Sv:Hotmail+Firefox
Sv: Hotmail+Firefox
Har haft samma problem, det var i och för sig ett tag sedan och med IE.
Efter mycket testande, så fick jag det att fungera med att byta språk. Jag hade engelsk version och bytte till svensk eller tvärtom.
Obegripligt, men det funkade
/Tomas