http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,729561,00.html Det är nog bara Aftonbladet som skriver sin vanliga dynga. Sexkupp!? Ursäkta. De ska ha på sig var sin klänning som är lite utmanande. So what? Kul för dem. Det var aftonbladets rubrik, håller med om att den var rakt överdriven. Men så är det väl nuförtiden. Chock och kupp om vartannat. <b>Det var aftonbladets rubrik</b>Sexkupp på fotbollsgalan
Är det inte sånt där dagens kvinnor vill tvätta bort? Att de bara är objekt osv? Eller det kanske bara gäller de feministiska falangerna.
I vilket fall, det där verkar väl vara deras egen idé. Jag bara undrar varför i hela friden de ska vara så sexiga på en fotbollsgala. Deras manliga motsvarigheter brukar inte direkt gå ut i pressen och säga såna saker.Sv: Sexkupp på fotbollsgalan
Off-Topic: Tyvärr sprider sig pajasjournalistiken även till morgontidningarna. SVD har intervjuer med Carolina Gynning. Vill man få intellektuell stimulans får man övergå till International Herald Tribune.Sv:Sexkupp på fotbollsgalan
Gäääsp..zzz.. god natt =)Sv: Sexkupp på fotbollsgalan
Suck.Sv:Sexkupp på fotbollsgalan
Exakt... Aftonbladet, precis som de flesta andra tidningar, vill sälja sin produkt. Sex säljer bra, så kan man med en rubrik på löpsedeln på något sätt förknippa en "nyhet" med sex så får man sälja mer tidningar.
ps.
Känner Jessica personligen. Hennes moster var gift med min morbror i ca 30 år... och Jessica är född och uppväxt i Jokkmokk.
(Jag mötte Lassie...)