Q: How many software engineers does it take to change a lightbulb? Q: How many software engineers does it take to change a lightbulb? Jag vill nog hellre jämföra min arbetsplats med att lägga ett nytt golv. Precis när man börjar bli klar kommer önskemål om värmeslingor. Det blir till att bryta upp golvet och göra om. Påminner mig om ett annat gott skämt. Slängde ut en fråga. Den är inte bara kul , den är samtidigt tragisk.Okunskap är för djä... > Gå ut på gatan och fråga "Hur mycket är ett gross" Hm.. Undrar var s:et kom ifrån? Får skylla på mitt halsont, skallebank, trötthet och förmåga att frysa :P Q: How many software engineers does it take to change a lightbulb?Den där jävla "byta glödlampan"
A: Just one. But the house falls down.Sv: Den där jävla "byta glödlampan"
A: Just one, but the change mysteriously causes the fridge and the outlet in the basement to stop working.
;)Sv: Den där jävla "byta glödlampan"
Sv:Den där jävla "byta glödlampan"
<b>Vilket är det mest komplicerade gross människor man kan samla på en plats.?
Svar: 144 programmerare.
En av deltagarna räckte upp en hand. Varför just 144 ?</b>Sv:Den där jävla "byta glödlampan"
<b>Folk läser inte frågan, dom lyssnar inte på vad som frågas efter.</b>
Man förvanskar, läser in sina egna tankar och det blir ett djä.. tragiskt slutresultat.
Se. senaste Mohamed strulet
Den här liknelsen är djupare än Ni kanske tog till Er.
Gå ut på gatan och fråga "Hur mycket är ett gross"
Samma med oss varför får Vi inte avbilda Mohamed ? Fae.. vet ,
men okunskap kan ställa till med världskonflikt !
DIXISv: Den där jävla "byta glödlampan"
> Samma med oss varför får Vi inte avbilda Mohamed ? Fae.. vet ,
> men okunskap kan ställa till med världskonflikt !
Nu är det iofs. så att gross är totalt onödigt sedan ett antal år tillbaka. Så jag är inte särskilt ledsen att folk inte vet hur mycket ett dussin, gross eller tjos (stavning?) är. Jag själv är inte säker mer än på dussin.
Det handlar inte om okunskap, det handlar om att det är totalt inaktuellt för 99,9% världens befolkning (uppskattat), ingen bryr sig. Ungefär som att "moderna" människor inte nödvändigtvis måste veta hur man hugger ved, ror en eka, bygger sitt hus, tvättar med tvättbräda eller programmerar sin dator med hålkort :)Sv: Den där jävla "byta glödlampan"
Sv:Den där jävla "byta glödlampan"
A: None. It's a hardware problem.