Citat : Tja, jag håller nog med "kärringen" (som du så fint uttryckte det ;) ) om att hon nog skulle kunna tänka sig att byta gubbe då. Och jag ser inget fel i det. Jag skulle säga: JÄV** hyckleri. > Sedan får det givetvis va en måtta. Porrsurfande är kanske inte det som funkar i Ert förhållande men om vi säger så här. Jag tror många tjejer vänder sig mot porr pga det sätt som tjejer framställs, villiga objekt som går med på allt och lite till. Många pojkar får dessutom en snedvriden syn på hur en kvinna ska se ut, även om jag tror att många vet att tjejer inte ser ut eller ens beter sig så som i porrfilmerna. Med Anna-Karins resonemang borde många killar vända sig mot porr pga det sätt som killar framställs, villiga objekt som alltid vill med allt och alla. Många tjejer får dessutom en snedvriden syn på hur en man är, även om jag tror att många vet att killar inte beter sig så som i porrfilmerna. Precis som i porrfilmer så har man ju ett gäng fluffers som ser till att man hela tiden är villig, annars hade det varit jobbigt att leva upp till kraven på att vara kille ;-) Det är upp till frun om hon vill ha en gubbe som porrsurfar eller inte.AB enkät "porrsurfarande" idag 24/01
<b>Aldrig!
Aldrig att jag skulle acceptera om min man porrsurfade.
Om han vill det och tycker det är en rättighet,
är det min rättighet att byta gubbe - vilket jag skulle göra illa kvickt!
av Josefa (idag kl 13:14)</b> Så skrev Josefa.
Sånt djä... "bullshit", Sparka kärringen i röven och skicka henne på dörren.
Vi tycker väl inte mindre om våra kära gull därför att Vi kryddar vår fantasi
med lite porrsurfarnde.Där ser Vi en stor skiljelinje mellan våra kromsoner.
Vi Är Inte Jämnlika !Sv: AB enkät "porrsurfarande" idag 24/01
Sv: AB enkät "porrsurfarande" idag 24/01
Eller är ni "tanter" som svarat så frigida att SEX är förbjudet eller?'
Sedan får det givetvis va en måtta. Porrsurfande är kanske inte det som funkar i Ert förhållande men om vi säger så här.
Ni är på Ibiza och han råkar titta 0.9 sekunder på en 25 årig kvinna som solar topless... JA SPARKA UT FANSKAPET!!! Han är ju sexmissbrukare
SKÄRP TILL ERSv:AB enkät "porrsurfarande" idag 24/01
Nu var det väl iofs. det som det handlade om och inget annat?Sv: AB enkät "porrsurfarande" idag 24/01
Visst kan erotik vara en krydda men det får inte gå till överdrift.
Det är nog långt kvar innan vi är jämställda och jag undrar om vi ens kommer att bli det...Sv:AB enkät "porrsurfarande" idag 24/01
Och det är väl upp till gubben om han vill porrsurfa eller behålla sin fru.
Alla har rätt till en egen åsikt och den bör respekteras.
Personligen skulle jag låta min fru sticka om hon hängde upp sig på en sådan liten bagatell. Ja menar, det finns viktigare saker i världen än att styra över mitt porrsurfande. Jag skulle kunna förstå hennes önskan om jag porrsurfade varje dag och började smiska henne i sängen..
Men som sagt. Det är upp till var och en att tycka..