Tjena... st5r6e43jhn-ör5tuimn je nmfgtrt56r6frde43löopioui he he.. så här blir det: silvio fumei Det är ju fusk silvio! ;) Ok, min tur : fvrfedrtikl m, aslom, sdtgrtflöm = Fredrik Malmström Nya försök: fredrik LITE ÖVNING? Det var tre år sedan den tråden var vid liv :-) Du har suttit och skrivit romaner med armbågarna, erkänn! Du har filat på armbågarna för att få dem spetsiga och är nu nere på fyrans sandpapper eller hur?! Hm, måste testa mina skills med armbågarna igen :) johan djupmarker (med arbågen, första försöket, inget suddat) Fine! Jag får väl försöka också : 0skar johansson (Blev visst en nolla istället för ett o, men, men. Det är skrivet med näsan i alla fall :) ) yth67erdf bnedrf det kan väl inte vara så svårt..? Du har säkert en liten spetsig näsa och stora knappar på tangentbordet ditt? :P låter kul, här är mitt (Alex Johansson): <zalexz jmolhaznxxon. Gick rätt bra ett tag pär majholm dfasvidf moberrtgh - Cleas Ohlson 99kr ;) Men fan hur svårt är det?Skriv ditt namn med armbågen!
Försök skriva ert namn med armbågen =) hur går det?
Här är mitt namn: (mazen harake)
masxzewnb hyasrfsakler
Haha... förfärligt... riktigt tjocka armbågar juh :PSv:Skriv ditt namn med armbågen!
Ni får det lite kryptiskt. :-D heheSv: Skriv ditt namn med armbågen!
oj, det där gick ju riktigt bra.
fast å andra sidan, min högerarm är "av" vid armbågen så jag har lärt mig att skriva med den sedan 1979. :DSv:Skriv ditt namn med armbågen!
testar själv: sza<ra wqinter
hmm
måste testa med vänstern också... swara wiunter
aningen bättre kanske.
Undrar hur det hade gått med tungan... men det får nog vänta tills jag har ett nytt (=rent) tangentbord innan jag testar det.Sv: Skriv ditt namn med armbågen!
po0edrfehul,kt6g1qvfkci9oksdextg
Gaaah, jäkla ergonomiska tangentbord!!!Sv: Skriv ditt namn med armbågen!
Erhm... ja det var ju inte det lättaste (kan tillägga att min armbåge inte är så spetsig heller) *host*Sv:Skriv ditt namn med armbågen!
Armbågen: oskisar jiohazsn sdxsxon (Blev mycket, mycket värre än förra gången)
Näsan: owsiaqr buj09yqhwsswo9h (Det började lite bra, sedan kunde det inte gå annat än utför :P )
Stortån: olpskl,a<a4rtfgg jioghjan gftsdsdonm (Väldigt, väldigt intressant resultat faktiskt)
Hakan: olxs,kzasrfd jnmibnh znsxsxdn (Totalt oläsligt tror jag :D )Sv:Skriv ditt namn med armbågen!
Moahahaha... med lite övning och erhållandet av lite spetsigare armbågar och ett vettigare tangentbord.. ja då rackan lyckades jag med namnet. =)Sv: Skriv ditt namn med armbågen!
Sv: Skriv ditt namn med armbågen!
osdazr jnmohsas n dsdol n (Oskar Johansson)
Hm, ska testa att ställa mig upp också :)
oskar jolhasnmsslpn (Oskar Johansson)
Jag kan ju konstatera att träffsäkerheten var bättre om man stod upp istället för satt ner. Kruxet är dock att man måste orka koncentrera sig.. :PSv:Skriv ditt namn med armbågen!
Har jag väldigt smala armbågar, eller armbågsanpassat tangentbord tro?
/JohanSv: Skriv ditt namn med armbågen!
påöwseerd hjuylk,tywqviusdxtr
Lol, mitt förnamn är ju nästan lika långt som mitt förnamn, mina armbågar måste vara stora som hus...nu näsan :
+p344 bhy7ylotqgf9iwat
Eeeh...wow...man ser ju inte ett skit när man försöker med näsan...jag ger upp. Jag kan ju knappt skriva med fingrarna ens, jag får fokusera på det...Sv: Skriv ditt namn med armbågen!
Sv:Skriv ditt namn med armbågen!
Kom inte längre, hjälpbilden -Windows hjälp- poppar upp hela tiden, plus att det plingar i högtalaren och tangentbordet låser sig.
Näsa:
Gick inte , tangentbord på utdragbar skiva så pannan går emot bordet och näsan når inte ned till tangenterna.Sv:Skriv ditt namn med armbågen!
jo, det var det. Jag skippar att bifoga resultatet^^Sv:Skriv ditt namn med armbågen!
Sv: Skriv ditt namn med armbågen!
Sv:Skriv ditt namn med armbågen!
Gick ju rätt bra, tacka vet jag keytronic ergoforce tangentbord :)
Absolut skönaste tangentbordet med ordentliga fjädrade tangenter <3Sv: Skriv ditt namn med armbågen!
Inte ens lite fusk där Pär? :OSv:Skriv ditt namn med armbågen!
niklas jansson
Nemos fuskos!
(och vid närmare eftertanke borde jag syssla med ufc. tänk att dra en av mina spjutarmbågar över någons ögonbryn! =) )