Fick information den 2005-08-15 av en person att de som är föredetta Bostream kund och har istream (0,5 Mbit) kommer kostadfritt och för samma peng i månaden får 8 Mbit. Tycker jag låter som ett fall för konsumentombudsmannen... Få se, känner mig lite tjurig men vet inte om jag orkar bråka med dom. Kontakta din konsumentvägledare så bråkar de ÅT dig, du behöver itne alls bråka själv eller ens säga att det är du som "bråkar" Ska ta ett mail kontakt med dom igen och se om det fortfarande är samma "visa"Ahhh Vad håller Bredbandsbolaget på med
Vad glad jag blev och fick informationen av dom att visst är det så och är beräknad att vara klar innan året är slut.
Sagt och gjort jag väntade och det kom inte, visst tänkte jag sådant händer och ringde upp dom och de sa att det blev tyvärr framflyttat till slutet av februari.
Tja två månader tänkte jag det kan jag stå ut med.
Nu närmar sig månaden slut och har inte fått någon information av dom så idag så ringde jag upp dom och nu var det helt annat.
De bjuder på uppgraderingen MEN månadspriset höjs till 379 kr månaden för 8 Mbit.
Så nu helt plötsligt så stämmer varken informationen jag har fått från dom eller informationen som står på deras hemsida
http://www.bredbandsbolaget.se/uppgradering/istream_faq_abonnemang.html
Där står det
<b>Du kommer behålla din nuvarande månadskostnad på 298 kr.</b>
Så nu ha jag väntat på något som jag inte kommer att få förutom att jag får betala mer i månaden.
Jag kan få 4 gånger så snabbare för 1 kr dyrare i månaden alltså 299 kr månaden från Telia.
Ahh vad jag är förbannad och tjurig nu AHHHHHHHHHHHHHHSv: Ahhh Vad håller Bredbandsbolaget på med
Kontakta konsumentvägledaren i din kommun.Sv:Ahhh Vad håller Bredbandsbolaget på med
Sv: Ahhh Vad håller Bredbandsbolaget på med
//Anna-KarinSv:Ahhh Vad håller Bredbandsbolaget på med