...att jag har felaktig epost adress. Hur f*n får jag bort det. Agenten har ju fullständigt fått fnatt och pluppar upp hela tiden med detta meddelande. Extremt enerverande. Min adress ÄR korrekt! Har för mig att det meddelandet kommer om något mail som har blivit skickat från Pellesoft till den adress du har angett inte har kommit fram. Eller rättare sagt att det har skickats tillbaka till avsändaren. Vill ju inte ändra adressen då den stämmer...agenten meddelar mig nu ca var 30sek att jag skall ändra adressen. Agenten är ju värre än det klassiska gemet ;-) Jo men testa att ändra din adress och sen ändra tillbaka den till rätt igen. Det kan kanske hjälpa. Fantastiskt, det hjälpte. Agenten verkar krypit tillbaka under sin sten. Ja får man en varning så försvinner den i takt med att du går in på din profil, trycker ändra och sedan spara. Samma gäller med varningen för namnet om man nu inte skrivit ett korrekt för- och efternamn.Agenten meddelar.....
Provade felrapporteringsfunktionen men ingen respons där :-(Sv: Agenten meddelar.....
Vet inte hur det fungerar för att nollställa det där, kanske räcker det med att du själv ändrar adressen eller så måste kanske Pelle göra nått.
ThomasSv:Agenten meddelar.....
Sv: Agenten meddelar.....
ThomasSv:Agenten meddelar.....
Sv:Agenten meddelar.....