Citat AB : Kommer inte många till Sverige för att det är krig och brott i sitt egna land? Varför då komma hit och mörda... stanna kvar där ni kom ifrån så har ni ju tydligen mord och brott runt varje hörn. "Jag är inte rasist... men kommer man hit så ska man uppföra sig, annars har man inte här att göra..." "Dom som får asyl resp medborgarskap skall kunna utvisas om dom Intressanta kolumn av herr Guillou...det verkar inte som att detta är så vanligt som media ger sken av.Hedersrelaterade brott ! Fy Fae...
<b> Föräldrarna jagade flicka i köpcentret
Påhejad av mamman försökte pappan hugga
ihjäl sin 16-åriga dotter inför chockade vittnen.
- Det verkar vara ett hedersrelaterat brott</b>
Fy fae... känner jag i hela kroppen, jag blir berörd. Vilket djä.. mörker !
Jag tillhör inte dom som med automatik vill utvisa dom , men !
Dom som får asyl resp medborgarskap skall kunna utvisas om dom
begår brott här i landet. Hedersrelaterade brott skall alltid medföra utvisning. Sv: Hedersrelaterade brott ! Fy Fae...
Snälla invandrare är skitbra...Sv:Hedersrelaterade brott ! Fy Fae...
The song continues, but with the same verse...
tänk om det vore så enkelt va?Sv: Hedersrelaterade brott ! Fy Fae...
begår brott här i landet. Hedersrelaterade brott skall alltid medföra utvisning. "
Jag håller med om att utvisning vid grova brott skall gälla så länge man inte är svensk medborgare, har man fått svenskt medborgaskap så borde man inte få utvisa personer, då får vi ta hand om problem här.
Gillar inte tanken på A och B medborgarskap och när går ett B över till ett A, när man släppt sin kultur och kontakt med sin förra hemland? Nej se till att brott bestraffas hårdare i sverige istället, och är man nu inte svensk medborgare så borde ett fängelsestraff automatiskt betyda utvisning på fängelsetiden * 10. Och vid upprepade brott, utvisning för alltid.
- MSv:Hedersrelaterade brott ! Fy Fae...
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,766295,00.html