Japp och det har fungerat hur bra som helst, laddad in $10 och har tankat ner 2 album och har massor med pengar kvar... hoppas siten får leva för evigt :) Oj va billigt. Frågan är väl, om jag förstått rätt, hur pass lagligt det är. Kvalitén sägs vara superbra, och du slipper alla mögliga kopieringsskydd. Så länge siten lever, så utgår jag ifrån att den är lagligt, vet att film och musik industrin har stängt ner ett flertal liknande siter nästan direkt efter de har startats upp, så eftersom siten fortfarande är igång så måste det vara lagligt annars så hade den varit stängd för längesedan. Vad jag förstår så betalar dom till Ryska motsvarigheten till STIM så den är nog laglig men skivbolagen gillar inte att de tar så lite för låtarna och inget kopieringskyddSv: allofmp3
- MSv:allofmp3
Vad är haken? Går det fort att ladda ner och vad är det för kvalitet på mp3 filerna?
Hittade alla Queensryche för under 2 dollar styck. Har dom visserligen (i orginal) men ändå (visst , Tribe är väl kanske inte värd mer ;-) ).Sv: allofmp3
Sv:allofmp3
- MSv: allofmp3