Nu är den igång igen men nu börjar jag lite sakta efter som det är en beta version jag har skapat. hej Cazz, den var bra! Tack, jo det är en del som har testat och det är ju bra. 18 st som har testat men bara en som har kommenterat. Så går det när man roar sig med spel till morgonkaffet :).1x2 tävling
Är inte 100% nöjd med den men dej fungerar.
Vill gärna att ni testar den (En gång tack)
http://kul.cazz.se/1x2
Det som ska behöva fixa just nu är
* Preloader eller fixa den så den blir mindre
* Man måste svara på alla innan man klickar på knappen skicka
* Snygga till resultatlistan (Om jag hinner göra den färdig tills på måndag)
Tar gärna emot synpunkter.
Att jag gjorde dne i flash vara bara för jag tyckte det var en kul grej helt enkeltSv: 1x2 tävling
Snygg design, klara pluspoäng för att man kan ändra svaret trots att man klickat förbi frågan.
(Förutsatt att man minns fråga och svarsalternativ.)
Följer med så där lagom i saker och ting och dina frågor var verkligen allmängiltiga så jag tror jag har mer rätt än fel i alla fall.
Ser fram emot när du låter oss välja ämnen och nivåer (lätt, medel svår t.ex.) :) Nåja bara ett förslag.
Keep up the good work!
/AnnSv:1x2 tävling
Nä det är inte tänkt nu att man får välja utan det kommer vara lite blandade frågor.
Man kan gå tillbaka till frågan genom knapparna så du kan läsa frågan en gång till.Sv: 1x2 tävling
Eftersom det är en beta så är det bra att få så mycket info vad personer tycker om den.Sv: 1x2 tävling
Tänkte inte på knapparna till vänster. Kanske du kan lägga högra raden lodrätt över frågorna?
/Ann