Skapade nu en ny tråd eftersom nu är den totalt omgjord. Skoj, Det skulle vara smidigt om man kunde trycka på ett svarsalternativ och rätt ruta kryssades i. Att ha en knapp gå vidare så förlorar man ju lite av känslan att man går runt. Som gammal yrkesmillitär måste jag vända mig mot fråga 2 Helt ok SvenPon Braaaaaaaaaaaaa Loffe Karlsson i filmen repmånad Vill bara säga grattis till er 6 stycken som tog full pott och grattis till er andra med.Cazz tipsrunda
http://kul.cazz.se/tipspromenad
Hoppas ni kommer att tycka den är kul
Det som ska fixas är så man ser på knapparna "var" man är.
Som vanligt tar jag gärna imot kommentarer.Sv: Cazz tipsrunda
några kommentarer:
en del tyrkfel i frågorna
att se var man är/ gå framåt automatiskt efter svar känns som en möjlig förbättring
färgsättningen skulle jag ha gjort annorlunda, men smaken är som bekant som baken, deladSv:Cazz tipsrunda
en del tyrkfel i frågorna:
Svar:
Japp det får ni nog räkna med att det förekommer
att se var man är/ gå framåt automatiskt efter svar känns som en möjlig förbättring
Svar:
Hmm kanske det, ska ha det i tankarna
färgsättningen skulle jag ha gjort annorlunda, men smaken är som bekant som baken, delad
Svar: tja vad hade du tyckt att färgsättningen skulle vara i så fall?Sv: Cazz tipsrunda
/JohanSv:Cazz tipsrunda
Visst får man kanske dra och klicka lite mer men det är ju inte så mycket.
Att man klickar på ett svaralternativ är ju samma svar där med :)Sv: Cazz tipsrunda
Det finns ingen som kallas <b>Malaj</b> i form av nedvärdering !
Alla behövs efter sin förmåga.I årtionde har jag och hela försvaret
försökt få bort detta uttryck. "The Army want's you"
Bland dom bästa soldater jag träffat i mitt yrkesliv,
är några av dom som Ni ute på byn kallar "malajer"
No ofens
SvenSv:Cazz tipsrunda
Jag tycker inte att Malaj är något negativt så om någon tagit sig illa åt ber jag om ursäkt.
Men man hör det så ofta och tidningen skriver så jag trodde inte det var något negativt.Sv: Cazz tipsrunda
beskriver på ett bra sätt vad jag och många andra yrkesmillitärer
tycker om detta uttryck. Det heter "Malaj" och kommer alltid heta så.
Men ! det är positivt. Bra soldat som gör sin tjänst,
Tycker 91 KarlssonSv: Cazz tipsrunda
Vill ni se vad ni hamnade för placering så är det bara att besöka hemsida och vi syns nästa helg.