Hjälpte en kompis med en mindre segelbåt,rusta provsegla. Jag kan nu berätta efter min frustration ATT Jo visst gör det ont ibland, Lena PH sjöng om det men var nog inte riktigt samma smärta. Risken är väl att du har fått typ en spricka på ett revben (har själv en jävla drös förmodade sprickor i fötterna, främst stortårna). Då hjälper ju knappast en gele, det sitter för långt in. Måste ha något som kan spridas i kroppen. Värst är det innan man lärt sig vilka rörelse man måste undvika smärtstillande gele är gjorda för att lindra smärtor i musklerna inte laga skelletett Ja så är det väl.Läkemedelsbluff ?
Dråsade omkull och slog i ett revben så djä... illa.
Har ont som fae... kan inte skratta(som jag gör ofta)
Kan inte hosta som jag givetvis nu behöver.
Hur som helst köpte sådan där smärtstillande gele som dom gör reklam för.
Inte fae... hjälper det, känner ingen som helst skillnad.
två 6:or wiskey gör bättre verkan,men så kan man inte hålla på ! ? ;-)
Någon som har annan erfarenhet ?
Ps
Ingen ide att gå till doktorn,sådana här skador finns det ingen genväghjälp till.
Det läker ihop av sig själv och tar en månad eller två.
DSSv: Läkemedelsbluff ?
Två TREO gjorde bättre nytta !Sv:Läkemedelsbluff ?
Se det från den ljusa sidan.
"Hjälpte en kompis med en mindre segelbåt,rusta provsegla."
Visst är våren underbar när alla båtar återigen kommer i vattnet och man gärna hjälps åt och sedan kan ta en sväng ut på det blå. Då glömmer man alla blåsta politiker, svindlare som roffar åt sig och i stället njuter av vinden som ruffsar till håret.
Fa..... det är nästan man blir religös när man tänker på hur underbart det kan vara.
Hoppas det läknar snart så du kan åka ut mer med kompisen.
mvh RolandSv: Läkemedelsbluff ?
Sv:Läkemedelsbluff ?
med bruter revben. Småningom lär man sig en teknik att åla sig
ur sängen osv.
Sv: Läkemedelsbluff ?
Sv:Läkemedelsbluff ?
Hur som helst har jag nu fått tag i Voltaren.
Det är helt underbart att slippa åla sig ur sängen.
Värst är dom hostattacker som kommer i tid och otid.