Söker en fingeravläsare, det jag vill den ska göra är att läsa av mitt finger för att sedan kunna skriva ett program som kommer ihåg viss information om ett specifikt finger typ hur många gånger personen har registrerat sitt finger. nja, det jag vill ha är en "dum" fingeravläsare så att jag kan skapa mitt egna program för vad som skall hända när någon trycker med sitt finger. Eller klarar denna det med? Vill alltså inte ha en massa lullull program utan endast en finger fingeravläsare sen vill jag trixa ihop resten skälv eller om den ger mig en ” hash kod” för ett finger Söker en fingeravlägsnare, det jag vill den ska göra är att avlägsna mitt finger för att sedan kunna skriva ett program som kommer ihåg viss information om ett specifikt finger typ hur många gånger personen har regummerat sitt finger.fingeravläsare
Efter att ha googlat en stund så har jag endast hittat fingeravläsare till dörrar, vilket inte är det jag söker. Någon som vet vart man kan köpa en bilig enkel fingeravläsare (eller vad de kallas), tack på förhandSv:fingeravläsare
Sv: fingeravlägsnare
Efter att ha googlat en stund så har jag endast hittat fingeravlägsnare i dörrar, vilket inte är det jag söker. Någon som vet vart man kan köpa en bilig enkel fingeravlägsnare (eller vad de kallas), tack på förhand