När jag ansluter min Windows Mobile 5-mobil till min dator så får jag upp det här meddelandet i ActiveSync 4.1: Jag vet inte exakt vad som är problemet, men generellt sett när ActiveSync strular så brukar jag avsluta processen WSECOMM.EXE (i windows taskmanager) och sedan starta ActiveSync igen. Det brukar lösa många problem. Jag tror nästan att problemet är min USB-hubb och inte ActiveSync. Har installerat om hubben nu, får se om det löser problemet. Det var inte min USB-hubb som var problemet utan det verkar ha varit att jag körde Office 2007 (engelsk beta).Problem med ActiveSync
"Det går inte att starta synkroniseringen eftersom du inte kan logga in till nätverket och komma åt information. Starta om den stationära datorn och synkronisera igen. Kontakta nätverksadministratören om problemet kvarstår."
Det var ett tag sen jag hade den ansluten sist, men jag har inte gjort något speciellt med varken mobilen eller ActiveSync, så jag vet inte vad som kan ha hänt.
Nån som har någon idé?
ThomasSv: Problem med ActiveSync
Sv: Problem med ActiveSync
ThomasSv:Problem med ActiveSync
Thomas