Jag har tidigare hittat ett program som tog fram samtliga lösenord som skrivits in på datorn i olika formulär. Det kunde gälla inloggning till en resebyråsajt, e-post ja alla lösenord som skrivits i datorn. Om du har installerat om Windows så finns väl inte lösenorden kvar? Jag menar nu inte bara windows lösenord, utan alla lösenord som jag skrivit in i datorn på olika formular som t.ex. om jag bokar en resa via internet så måste jag ju anmäla mig som medlem likson i detta forum. Som jag skrev tidigae så har jag haft ett program som tog fram alla användarnamn och lösenord som jag har skrivit in. Dessa ska finnas på en fil i datorbn men jag vet inte var. Undrans om det kan vara detta program du hade: http://www.actmon.com/password-recovery/ Jo jag förstår vad du menar, men filen som innehöll dom lösenorden borde väl rimligtvis har försvunnit samtidigt som du installerade om Windows? Om inte, så borde lösenorden fortfarande visas på dom aktuella sidorna.Söker efter alla lösenord som sparats i datorn
Nu har jag ominstallerat min laptop och glömde att spara installationsprogrammet på en cd eller annat media.
Jag har ingen aning om vad programmet hette, men jag vet att det finns en fil i datorn där man kan se alla lösenord som har skivits.
Nu undrar jag, kan någon ge mig ett tips på denna fundering. Behöver komma åt ett lösenord till en sida som jag glömt.
Tacksam fölr hjälpSv: Söker efter alla lösenord som sparats i datorn
ThomasSv:Söker efter alla lösenord som sparats i datorn
Sv: Söker efter alla lösenord som sparats i datorn
Sv: Söker efter alla lösenord som sparats i datorn
Thomas