Nu är den igång igen och denna veckas tema är rätt så aktuell som Fotbolls-VM. Är inte sista frågan lite dåligt formulerad? :) <b>jag bara blev lite fundersam där när alla andra frågor handlat om VM och den sista om OS. </b> Jaja.. jag är inte lika gammal som dig Sven :) "Japaner, japaner, från sig vilt slående japaner... japaner som hoppar, japaner som fläker sig, japaner som gör allt för denna seger...." Japp den var så rolig att jag måste ha med mig den :) Fyra stycken fick full pott denna gång. Ang Japaner:Veckans tipspromenad Tema: Fotbolls-VM
Lycka till
http://kul.cazz.se/tipspromenadSv: Veckans tipspromenad Tema: Fotbolls-VM
Jag bara blev lite fundersam där när alla andra frågor handlat om VM och den sista om OS.
Sen är det ju meningen lite konstig också. ;) Sv: Veckans tipspromenad Tema: Fotbolls-VM
Djä... bull klart att den frågan platsar. Det mest berömda radiorepotaget som sändts.
Sven Jerring Olympiaden Sverige-Japan 19................... 3:2 till Japan
Jag vet ingår i 12 : vans tabell.Sv:Veckans tipspromenad Tema: Fotbolls-VM
Men har antagligen hört det nån gång.Sv:Veckans tipspromenad Tema: Fotbolls-VM
Sv: Veckans tipspromenad Tema: Fotbolls-VM
Sv:Veckans tipspromenad Tema: Fotbolls-VM
Grattis till dom och grattis till er andra här med.
Hoppas ni uppskattar min lilla veckotävling och vi syns nästa helg med ett nytt temaSv: Veckans tipspromenad Tema: Fotbolls-VM
<b>Det mest berömda radiorepotaget som sändts. </b>
Tillsammans med <b>"Den gliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiider in i mål</b> Lennart Hyland
Sen finns det ett berömt inslag från 1950 VM i Rio de Janero (Nacka Skoglund gjorde succe)
Erikssons representant referera på en knakig telefon.
Oj Oj Oj säger han hundratals gånger.