Fy fae... vilka djä... hycklare på TV 4 som stängt av den raffiga Tone. Jag tycker det är riktigt gjort av TV4... för annars tänker man ju bara på sex så fort Tone skall presentera vädret... *skratt* <b>Iofs hade hon ju inte "nakenposerat" för Slitz...</b> Jag tror alltihop handlar om avundsjuka. Hennes chef är kvinna och utan att vara för fördomsfull så kan man lätt gissa sig till att det är en klassisk situation där kvinnor trampar på varandra. Jaaa Patrik du har förbanne mig rätt. ! <b>hon var inte mer avklädd än diverse värdinor för olika galor i TV 4 är. </b>TV 4 och kära Tone
Hon är ju bara för gooo. Inga djä... uppumppade silikon-kullar där.
Bilderna är helt enkelt vackra.
<b>I love you Tone</b> , för mig, får du visa vilket busväder du vill,
för mig är du solen i varje väderrapport.Sv: TV 4 och kära Tone
Var inte samma "debatt" uppe för drygt 10 år sen om Anna Lindmarker skulle få läsa upp nyheterna eller inte..? Iofs hade hon ju inte "nakenposerat" för Slitz...Sv:TV 4 och kära Tone
Mittåt ! hon nakenposerade inte,
hon var inte mer avklädd än diverse värdinor för olika galor i TV 4 är.
Hon var däremot 1000 ggr snyggare och raffigare än dom.
Nu funderar TV4 på att värva gamla rejäla pensionerade
Åsa Bodén från SMHI som sin nya väderflicka.
Bra jag behöver inte dra ner gyllfen inför varje väderrapport i TV4. ;-)Sv: TV 4 och kära Tone
Sv:TV 4 och kära Tone
Så är det , kvinnor blir vansinniga när någon "snärta" på väderavdelningen glänser mer än dom.Sv: TV 4 och kära Tone
Sant... och Jessica (för jag antar att hon var en av de du tänkte på) har visat betydligt mer av sin kropp i Slitz, Café och andra tidningar än vad Tone har gjort... och vad jag vet så syns Jessica fortfarande i rutan.
Fast det är ju klart, det är ju Nyhetsmorgon/Vinnare och inte Vädret...
Till TV4's försvar så "vek ju Jessica ut sig" (dvs. jobbade som modell) innan hon började på TV4...
(För övrigt är vi ganska stolta över "våran" Jokkmokkstjej... trots halvnakenbilder i diverse herrtidningar...)